Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Realizacja zadań dotyczących procesów współpracy z organizacjami pozarządowymi:a) udział w procesie współpracy Gminy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego; b) udział w pracach związanych z opracowaniem programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego:c) udział w prowadzeniu spraw w zakresie udzielania, rozliczania i kontroli dotacji dla organizacji pozarządowych i innych podmiotów przyznanych im w związku z realizacją programu współpracy; d) udział w procesie udzielania dotacji w oparciu o ustawę o działalności pożytku publicznego i wolontariacie. e) udział w procesie współpracy między organizacjami pozarządowymif) udział w opracowywaniu projektów (strategii, programów) adresowanych do wolontariuszy i organizacji pozarządowych, realizujących działania na rzecz mieszkańców Gminy Mikołów; g) udział w inicjatywach rozwijających wolontariat; h) udział w pracach związanych z funkcjonowaniem Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego;i) wspieranie organizacji pozarządowych w pozyskiwaniu na działalność środków pochodzących spoza budżetu miasta oraz w zakresie merytorycznym; j) administrowanie stroną internetową, mediami społecznościowymi skierowanymi do organizacji pozarządowych;k) podejmowanie działań zmierzających do wykorzystania potencjału organizacji pozarządowych z terenu Gminy Mikołów w zakresie działalności pożytku publicznego.2. Realizacja zadań dotyczących procesów rozwoju społeczeństwa obywatelskiego:a) inicjowanie działań mających na celu powstanie partnerstw lokalnych;b) prowadzenie polityki informacyjnej dotyczącej organizacji pozarządowych oraz szerzenie idei społeczeństwa obywatelskiego wśród mieszkańców miasta; c) udział w pracach związanych z organizacją konferencji, seminariów, szkoleń dotyczących III sektora, rozwoju społeczeństwa obywatelskiego i wolontariatu; 3. Realizacja inicjatywy lokalnej w tym:a) udział w procesie inicjatywy lokalnej w Gminie; b) udział w prowadzonych akcjach edukacyjnych dotyczących inicjatywy lokalnej;c) obsługa administracyjna komisji ds. inicjatyw lokalnych Warunki pracy:1. Pełny wymiar czasu pracy, 1 etat; 2. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: po zakończeniu naboru; 3. Rodzaj umowy: umowa o pracę w ramach umowy na zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownik (przewidywany czas do 06.04.2026 r.) 4. Miejsce świadczenia pracy: Centrum Usług Społecznych w Mikołowie;5. Obiekt Centrum Usług Społecznych przy ul. Kolejowej 2 jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo;6. Praca przy monitorze ekranowym;Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu wrześniu 2025 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Społecznych w Mikołowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracowniach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentów potwierdzającego niepełnosprawność. OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę w zastępstwie do 06.04.2026r.MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów ul. Kolejowa 2PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn 7.30-17.00, Wt-Czw.7.30-15.30, Pt 7.30-14.00
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy