ID ogłoszenia:4440015
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

PODINSPEKTOR

PLN
OFERTY PUP
Mikołów


Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Realizacja zadań dotyczących procesów współpracy z organizacjami pozarządowymi:a) udział w procesie współpracy Gminy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego; b) udział w pracach związanych z opracowaniem programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego:c) udział w prowadzeniu spraw w zakresie udzielania, rozliczania i kontroli dotacji dla organizacji pozarządowych i innych podmiotów przyznanych im w związku z realizacją programu współpracy; d) udział w procesie udzielania dotacji w oparciu o ustawę o działalności pożytku publicznego i wolontariacie. e) udział w procesie współpracy między organizacjami pozarządowymif) udział w opracowywaniu projektów (strategii, programów) adresowanych do wolontariuszy i organizacji pozarządowych, realizujących działania na rzecz mieszkańców Gminy Mikołów; g) udział w inicjatywach rozwijających wolontariat; h) udział w pracach związanych z funkcjonowaniem Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego;i) wspieranie organizacji pozarządowych w pozyskiwaniu na działalność środków pochodzących spoza budżetu miasta oraz w zakresie merytorycznym; j) administrowanie stroną internetową, mediami społecznościowymi skierowanymi do organizacji pozarządowych;k) podejmowanie działań zmierzających do wykorzystania potencjału organizacji pozarządowych z terenu Gminy Mikołów w zakresie działalności pożytku publicznego.2. Realizacja zadań dotyczących procesów rozwoju społeczeństwa obywatelskiego:a) inicjowanie działań mających na celu powstanie partnerstw lokalnych;b) prowadzenie polityki informacyjnej dotyczącej organizacji pozarządowych oraz szerzenie idei społeczeństwa obywatelskiego wśród mieszkańców miasta; c) udział w pracach związanych z organizacją konferencji, seminariów, szkoleń dotyczących III sektora, rozwoju społeczeństwa obywatelskiego i wolontariatu; 3. Realizacja inicjatywy lokalnej w tym:a) udział w procesie inicjatywy lokalnej w Gminie; b) udział w prowadzonych akcjach edukacyjnych dotyczących inicjatywy lokalnej;c) obsługa administracyjna komisji ds. inicjatyw lokalnych Warunki pracy:1. Pełny wymiar czasu pracy, 1 etat; 2. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: po zakończeniu naboru; 3. Rodzaj umowy: umowa o pracę w ramach umowy na zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownik (przewidywany czas do 06.04.2026 r.) 4. Miejsce świadczenia pracy: Centrum Usług Społecznych w Mikołowie;5. Obiekt Centrum Usług Społecznych przy ul. Kolejowej 2 jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo;6. Praca przy monitorze ekranowym;Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu wrześniu 2025 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Społecznych w Mikołowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracowniach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentów potwierdzającego niepełnosprawność. OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę w zastępstwie do 06.04.2026r.MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów ul. Kolejowa 2PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn 7.30-17.00, Wt-Czw.7.30-15.30, Pt 7.30-14.00

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PODINSPEKTOR
  • Numer
  • StPr/25/0433
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Realizacja zadań dotyczących procesów współpracy z organizacjami pozarządowymi:a) udział w procesie współpracy Gminy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego; b) udział w pracach związanych z opracowaniem programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego:c) udział w prowadzeniu spraw w zakresie udzielania, rozliczania i kontroli dotacji dla organizacji pozarządowych i innych podmiotów przyznanych im w związku z realizacją programu współpracy; d) udział w procesie udzielania dotacji w oparciu o ustawę o działalności pożytku publicznego i wolontariacie. e) udział w procesie współpracy między organizacjami pozarządowymif) udział w opracowywaniu projektów (strategii, programów) adresowanych do wolontariuszy i organizacji pozarządowych, realizujących działania na rzecz mieszkańców Gminy Mikołów; g) udział w inicjatywach rozwijających wolontariat; h) udział w pracach związanych z funkcjonowaniem Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego;i) wspieranie organizacji pozarządowych w pozyskiwaniu na działalność środków pochodzących spoza budżetu miasta oraz w zakresie merytorycznym; j) administrowanie stroną internetową, mediami społecznościowymi skierowanymi do organizacji pozarządowych;k) podejmowanie działań zmierzających do wykorzystania potencjału organizacji pozarządowych z terenu Gminy Mikołów w zakresie działalności pożytku publicznego.2. Realizacja zadań dotyczących procesów rozwoju społeczeństwa obywatelskiego:a) inicjowanie działań mających na celu powstanie partnerstw lokalnych;b) prowadzenie polityki informacyjnej dotyczącej organizacji pozarządowych oraz szerzenie idei społeczeństwa obywatelskiego wśród mieszkańców miasta; c) udział w pracach związanych z organizacją konferencji, seminariów, szkoleń dotyczących III sektora, rozwoju społeczeństwa obywatelskiego i wolontariatu; 3. Realizacja inicjatywy lokalnej w tym:a) udział w procesie inicjatywy lokalnej w Gminie; b) udział w prowadzonych akcjach edukacyjnych dotyczących inicjatywy lokalnej;c) obsługa administracyjna komisji ds. inicjatyw lokalnych Warunki pracy:1. Pełny wymiar czasu pracy, 1 etat; 2. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: po zakończeniu naboru; 3. Rodzaj umowy: umowa o pracę w ramach umowy na zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownik (przewidywany czas do 06.04.2026 r.) 4. Miejsce świadczenia pracy: Centrum Usług Społecznych w Mikołowie;5. Obiekt Centrum Usług Społecznych przy ul. Kolejowej 2 jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo;6. Praca przy monitorze ekranowym;Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu wrześniu 2025 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Społecznych w Mikołowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracowniach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentów potwierdzającego niepełnosprawność. OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę w zastępstwie do 06.04.2026r.MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów ul. Kolejowa 2PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn 7.30-17.00, Wt-Czw.7.30-15.30, Pt 7.30-14.00
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • inna
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 17.11.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 900 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      Uprawnienia: dobra organizacja pracy, obsługa komputera - exel, word, komunikatywność,
  • Inne:
  • Wymagania:Niezbędne:1. Posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2. Wykształcenie co najmniej średnie; 3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;4. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; Wymagania szczególnie istotne:1. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; 2. Odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność;3. Umiejętność organizacji pracy, samodzielność;4. Znajomość obsługi komputera (programy Word, Excel, obsługa poczty elektronicznej) oraz urządzeń biurowych;

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W MIKOŁOWIE
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
  • Adres
  • Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Joanna Walaszczyk
  • Numer telefonu
  • 0323242697
  • E-mail
  • -