ID ogłoszenia:4440010
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

PODINSPEKTOR/INSPEKTOR W WYDZIALE KOMUNALNYM, OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA

PLN
OFERTY PUP
Tychy


Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych (wydawanie decyzji, postanowień, wezwań) w zakresie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ordynacja podatkowa, w tym w szczególności: wyjaśniających i kontrolnych w zakresie opłaty z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi w sprawach dotyczących nadpłat, w tym zaliczeniem nadpłat lub dokonywaniem zwrotów; dotyczących ulg w spłacie zobowiązań z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (umorzenie zaległości, opłata prolongacyjna, rozłożeniem na raty, odroczeniem terminu płatności); w zakresie dochodzenia należności od wspólników spółek prawa handlowego oraz od spadkobierców zmarłych płatników,- przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego (uchwały dotyczące gminnego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi),- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na odbiór i zagospodarowanie odpadów w gminie, prowadzenie PSZOK i inne,- przygotowywanie projektów umów na wykonywanie usług, szczególnie związanych z realizacją usługi na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i PSZOK,- kontrola realizacji zadań zlecanych w ramach zawartych umów z wykonawcami- realizacja zadań związanych z promowaniem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i edukacji proekologicznej na terenie Gminy,- archiwizacja wytworzonej dokumentacji.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PODINSPEKTOR/INSPEKTOR W WYDZIALE KOMUNALNYM, OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
  • Numer
  • StPr/25/1561
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Budowlanych 67, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych (wydawanie decyzji, postanowień, wezwań) w zakresie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ordynacja podatkowa, w tym w szczególności: wyjaśniających i kontrolnych w zakresie opłaty z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi w sprawach dotyczących nadpłat, w tym zaliczeniem nadpłat lub dokonywaniem zwrotów; dotyczących ulg w spłacie zobowiązań z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (umorzenie zaległości, opłata prolongacyjna, rozłożeniem na raty, odroczeniem terminu płatności); w zakresie dochodzenia należności od wspólników spółek prawa handlowego oraz od spadkobierców zmarłych płatników,- przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego (uchwały dotyczące gminnego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi),- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na odbiór i zagospodarowanie odpadów w gminie, prowadzenie PSZOK i inne,- przygotowywanie projektów umów na wykonywanie usług, szczególnie związanych z realizacją usługi na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i PSZOK,- kontrola realizacji zadań zlecanych w ramach zawartych umów z wykonawcami- realizacja zadań związanych z promowaniem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i edukacji proekologicznej na terenie Gminy,- archiwizacja wytworzonej dokumentacji.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.12.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 700 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • specjalista administracji publicznej

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD, biegła obsługa komputera z obsługą internetu,
  • Inne:
  • Wymagania konieczne:- wykształcenie średnie lub wyższe na jednym z wymienionych kierunków: ekonomia, finanse, administracja, prawo,- na stanowisku Podinspektora: wykształcenie średnie i udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy, w tym jeden rok w administracji publicznej; wykształcenie wyższe i udokumentowany co najmniej 2 letni staż pracy, w tym jeden rok w administracji publicznej,- na stanowisku Inspektora: wykształcenie wyższe i udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy, w tym jeden rok w administracji publicznej,- znajomość ustaw: o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o odpadach, Kodeks postępowania administracyjnego, Ordynacja podatkowa, o rachunkowości, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,- znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office) i urządzeń biurowych,- nieposzlakowana opinia,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,- dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem,Wymagania dodatkowe: prawo jazdy kat. B; dobra organizacja pracy własnej; wysoka etyka pracy; chęć doskonalenia umiejętności; odporność na stres, szczególnie w kontakcie z trudnym klientem; solidność; samodzielność; odpowiedzialność; umiejętność pracy pod presją czasu; komunikatywność; umiejętność pracy w zespole; uczciwość; dokładność i terminowość.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miasta Tychy
  • Adres www
  • www.umtychy.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
  • Adres
  • Niepodległości 49, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Anna Jeleń
  • Numer telefonu
  • (32) 776 32 47
  • E-mail
  • -