Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych (wydawanie decyzji, postanowień, wezwań) w zakresie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ordynacja podatkowa, w tym w szczególności: wyjaśniających i kontrolnych w zakresie opłaty z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi w sprawach dotyczących nadpłat, w tym zaliczeniem nadpłat lub dokonywaniem zwrotów; dotyczących ulg w spłacie zobowiązań z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (umorzenie zaległości, opłata prolongacyjna, rozłożeniem na raty, odroczeniem terminu płatności); w zakresie dochodzenia należności od wspólników spółek prawa handlowego oraz od spadkobierców zmarłych płatników,- przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego (uchwały dotyczące gminnego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi),- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na odbiór i zagospodarowanie odpadów w gminie, prowadzenie PSZOK i inne,- przygotowywanie projektów umów na wykonywanie usług, szczególnie związanych z realizacją usługi na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i PSZOK,- kontrola realizacji zadań zlecanych w ramach zawartych umów z wykonawcami- realizacja zadań związanych z promowaniem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i edukacji proekologicznej na terenie Gminy,- archiwizacja wytworzonej dokumentacji.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy