Zakres obowiązków: ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA W/W STANOWISKU- Zapewnienie obsługi organizacyjnej przy zadaniach realizowanych przez Członków Zarządu oraz Sekretarza GZM,- Koordynacja sprawnej obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego poprzez zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów oraz informacji,- Prowadzenie kalendarza spotkań Członków Zarządu GZM,- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w ramach realizowanych zadań,- Zarządzanie korespondencją zgodnie z dekretacjami i Instrukcją Kancelaryjną oraz archiwizacja dokumentacji,- Realizacja zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego dotyczących pracowników Urzędu Metropolitalnego.- Koordynowanie podróży służbowych pracowników Urzędu, w tym rejestracja złożonego wniosku oraz dołączonych załączników zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej i obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi oraz rozliczanie podróży służbowych krajowych i zagranicznych.- Organizowanie zakupów towarów i usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Urzędu- Realizacja bieżących czynności administracyjnych.- Przyjmowanie potrzeb zgłaszanych przez pracowników Urzędu Metropolitalnego i weryfikowanie ich pod względem zasadności dokonania zakupu.- Realizacja zamówień obejmujących w szczególności: a) potwierdzanie prawidłowości realizacji zamówienia pod względem ilościowym, jakościowym, terminowym; b) zgłaszanie wykonawcom uwag do sposobu realizacji zamówienia; c) informowanie wykonawców o wszelkich stwierdzonych wadach i usterkach przedmiotu zamówienia.- Rejestracja umów zawartych przez Wydział na Platformie Zakupowej - Moduł Centralny Rejestr Umów.- Prowadzenie Wydziałowego rejestru umów oraz zleceń.- Realizacja zamówień wraz z prowadzeniem ewidencji pieczęci i pieczątek oraz zamówień wizytówek.- Realizacja zadań zleconych przez Kierownika wydziału oraz Dyrektora departamentu.INFORMACJA O WARUNKACH PRACY- praca w podstawowym systemie czasu pracy,- pełny wymiar czasu pracy,- praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,- obsługa urządzeń biurowych,- praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,- istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostęp do pomieszczeń biurowych, miejsce pracy znajduje się w budynku wielokondygnacyjnym,- Urząd nie zapewnia zatrudnienia w warunkach zakładu pracychronionej,- miejsce pracy: Katowice ul. Barbary 21a lub Barbary 21,- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %Pełny zakres znajduje się pod linkiem: https://bip.metropoliagzm.pl/oferta-pracy/134741/specjalista-w-departamencie-zarzadu-i-zgromadzenia-metropolii-dz-04-2025OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużeniaMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:40-053 Katowice ul. Barbary 21a PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn - pt, jednozmianowy, ruchomy czas pracy: 8h/dziennie w przedziale 6:30-16:30
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy