Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- administrowanie systemami informatycznymi, bazami danych oraz oprogramowaniem serwerowym w celu zapewnienia ciągłości działania, ich niezawodności oraz bezpieczeństwa,- weryfikowanie kopii zapasowych systemów informatycznych,- przydzielanie i odbieranie użytkownikom uprawnienia do systemów informatycznych oraz prowadzenie ewidencji uprawnień,- udzielanie wsparcia użytkownikom w codziennej pracy, realizowanej z wykorzystaniem oprogramowania informatycznego,- współpraca z producentami oprogramowania, w celu eliminowania stwierdzonych nieprawidłowości w systemach informatycznych,- udział we wdrożeniach systemów informatycznych,- nadzorowanie poprawności realizacji umów serwisowych przez dostawców zewnętrznych,- realizacja zadań wynikających z ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz innych aktów prawnych odnoszących się do funkcjonowania systemów informatycznych w administracji publicznej.* system czasu pracy równoważny: 07:30-15:30, 07:30-13:30, 07:30-17:30;* hybrydowy tryb pracy
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy