Zakres obowiązków: https://bip.gliwice.eu/nabor-do-wydzialu-zamowien-publicznych-nabor-nr-kd210402025za-3-termin-skladania-ofert-20-listopada-2025-rOsoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie:Współpracowała z wydziałami i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym zamówień wspólnych realizowanych na rzecz urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych.Analizowała możliwości i dokonywała wstępnej oceny zasadności prowadzenia wspólnego postępowania, w tym sporządzała analizy potrzeb i wymagań w przypadkach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych.Przygotowywała i prowadziła na rzecz miejskich jednostek organizacyjnych procedury udzielenia zamówień, które są lub będą współfinansowane z budżetu Unii Europejskiej, w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wytyczne instytucji zarządzających programami unijnymi.Brała udział w pracach komisji przetargowych.Weryfikowała projekty aneksów do umów pod kątem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.Oferta róznież dla osób z niepełnosprawnościami
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy