Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie działań związanych z obsługą kancelarii Urzędu Miasta.2. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej.3. Dokonywanie wstępnej dekretacji korespondencji przychodzącej.4. Rozliczanie miesięcznych opłat pocztowych na podstawie dziennika korespondencji wychodzącejoraz planowanie wydatków związanych z przesyłkami pocztowymi.5. Współpraca z osobą zamawiająca prasę i literaturę fachową w celu jej prawidłowej dystrybucji naposzczególne komórki organizacyjne Urzędu.6. Codzienny kontakt z pocztą i prowadzenie czynności związanych z odbiorem i wysyłkąkorespondencji urzędowej (paczki i inne przesyłki pocztowe).7. Udzielanie informacji publicznych będących w posiadaniu Wydziału nie umieszczonych w BIP-ie. 8. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.Godziny pracy pn. od 7.30 do 17.00,wt-czw. 7.30-15.30,pt. 7.30-14.00
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy