ID ogłoszenia:4439838
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

PODINSPEKTOR

PLN
OFERTY PUP
Czeladź


Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie działań związanych z obsługą kancelarii Urzędu Miasta.2. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej.3. Dokonywanie wstępnej dekretacji korespondencji przychodzącej.4. Rozliczanie miesięcznych opłat pocztowych na podstawie dziennika korespondencji wychodzącejoraz planowanie wydatków związanych z przesyłkami pocztowymi.5. Współpraca z osobą zamawiająca prasę i literaturę fachową w celu jej prawidłowej dystrybucji naposzczególne komórki organizacyjne Urzędu.6. Codzienny kontakt z pocztą i prowadzenie czynności związanych z odbiorem i wysyłkąkorespondencji urzędowej (paczki i inne przesyłki pocztowe).7. Udzielanie informacji publicznych będących w posiadaniu Wydziału nie umieszczonych w BIP-ie. 8. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.Godziny pracy pn. od 7.30 do 17.00,wt-czw. 7.30-15.30,pt. 7.30-14.00

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PODINSPEKTOR
  • Numer
  • StPr/25/1257
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Katowicka 45, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • 1. Prowadzenie działań związanych z obsługą kancelarii Urzędu Miasta.2. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej.3. Dokonywanie wstępnej dekretacji korespondencji przychodzącej.4. Rozliczanie miesięcznych opłat pocztowych na podstawie dziennika korespondencji wychodzącejoraz planowanie wydatków związanych z przesyłkami pocztowymi.5. Współpraca z osobą zamawiająca prasę i literaturę fachową w celu jej prawidłowej dystrybucji naposzczególne komórki organizacyjne Urzędu.6. Codzienny kontakt z pocztą i prowadzenie czynności związanych z odbiorem i wysyłkąkorespondencji urzędowej (paczki i inne przesyłki pocztowe).7. Udzielanie informacji publicznych będących w posiadaniu Wydziału nie umieszczonych w BIP-ie. 8. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.Godziny pracy pn. od 7.30 do 17.00,wt-czw. 7.30-15.30,pt. 7.30-14.00
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.12.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 000 do 5 550 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali pracownicy obsługi biurowej

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      
  • Inne:
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, znajomość instrukcji kancelaryjnej, biegła obsługa komputera w zakresie edytorów tekstów oraz arkuszy kalkulacyjnych.Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miasta Czeladź
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
  • Adres
  • Katowicka 45, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Ewa Lasa
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • -