Zakres obowiązków: Współpraca z Kierownikiem Budowy i innymi członkami zespołu w poszczególnych fazach realizacji projektu, Przygotowywanie, koordynacja przepływu i nadzór nad dokumentacją techniczną i inną dokumentacją budowy, Prowadzenie bieżącej i ciągłej analizy planowanego i faktycznego wykonania prac, Przygotowywanie harmono-gramów rzeczowo-finansowych, Koordynacja prac wykonawców, Uczestnictwo w spotkaniach i Radach Budowy i egzekwowanie ustaleń podjętych na wcześniejszych spotkaniach, Przygotowywanie tabeli styków branż, Koordynacja realizowanych prac zgodnie z dokumentacją projektową oraz przepisami budowlanymi, Kontrola czy prace prowadzone są na podstawie aktualnej wersji Dokumentacji oraz kontrolowanie zgodności realizacji z aktualnym Projektem Technicznym, Kontrola harmonogramu realizacji prac wraz z wnioskami i analizą ryzyk, Współpraca z przedstawicielem Inwestora na budowie, Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, w tym wsparcie w odbiorach Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, Kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy