Zakres obowiązków: 1. Opracowanie i bieżąca aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień.2. Sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych.3. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, do którego nie stosuje się przepisów ustawy, w zakresie określonym w wewnętrznym regulaminie udzielania zamówień publicznych.5. Organizowanie posiedzeń komisji przetargowej, udział w pracach komisji oraz obsługa techniczno-organizacyjna komisji.6. Sporządzanie protokołów z przeprowadzanych postępowań.7. Przygotowywanie projektów umów zawieranych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.8.Egzekwowanie, zwalnianie i przedłużanie ważności zabezpieczeń należytego wykonania umów oraz zabezpieczeń z tytułu gwarancji jakości.9. Współdziałanie z organami kontroli.10. Przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.pierwsza umowa o pracę na 6 miesięcy następnie przedłużenie.godziny pracy od 7.30 do 15.30 - poniedziałek,środa,czwartekwt. 7:30-17:00; pt. 7:30-14:00
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy