ID ogłoszenia:4434751
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

INSPEKTOR DS. DRÓG, TRANSPORTU I INWESTYCJI

PLN
OFERTY PUP
Rudziniec


Zakres obowiązków: KONKURS: szczegóły oferty pracy na stronie:https://bip.rudziniec.pl/112/nabory-na-stanowiska-w-urzedzie-gminy.htmlWykształcenie wyższe odpowiadające specjalności umożliwiającej wykonanie zadań na stanowisku pracy wraz z trzyletnim stażem pracy lub średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku pracy wraz z pięcioletnim stażem pracy; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych; Posiadanie uprawnień budowlanych (potwierdzone kserokopią dokumentu poświadczającego posiadanie uprawnień) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności m.in. konstrukcyjno-budowlanej lub inżynieryjnej drogowej lub instalacyjnej, doświadczenie na podobnym stanowisku w organach jednostek samorządu terytorialnego, prawo jazdy kat. B.; doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z organizacją i prowadzeniem procesu inwestycyjnego; zakres obowiązków: 1.Przygotowanie i prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne o wartościach poniżej progówokreślonych w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie prowadzonychspraw.2. Prowadzenie procesu dla zadań inwestycyjnych oraz obiektów małej architektury.3. Przygotowanie materiałów i uczestnictwo w postępowaniach o udzielenie zamówieniapublicznego wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami, mostami gminnymi i urządzeniamiinżynieryjnymi.5. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych.6. Opracowywanie niezbędnej dokumentacji technicznej i prawnej dróg gminnych.7. Prowadzenie spraw związanych z właściwym utrzymaniem nawierzchni jezdni,chodników i placów.8. Koordynowanie prac realizowanych na drogach gminnych.9. Uzgadnianie własnej i powierzonej infrastruktury technicznej w pasach drogowych.10. Prowadzenie inżynierii ruchu.11. Przeprowadzanie komisyjnych odbiorów pasa drogowego.12. Kontrole gwarancyjne prac drogowych.13. Okresowa kontrola stanów dróg i mostów.14. Przygotowywanie decyzji i zezwoleń na zajęcie pasa drogowego na drogach gminnych, zjazduz drogi gminnej.15. Wydanie zezwolenia na lokalizację w pasie drogowym drogi gminnej obiektu budowlanego luburządzenia niezwiązanego z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowegooraz reklamy.16. Naliczanie opłat i kar za zajęcie pasa drogowego na drogach gminnych.17. Przygotowywanie zezwoleń na przejazd pojazdów o masie przekraczającej wielkości przepisowe.18. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości pasa drogowego.19. Uzupełnienia i wprowadzenia nowego oznakowania dróg i urządzeń organizacji ruchu.20. Organizacja i nadzór akcji zimowego utrzymania dróg gminnych.21. Organizacja na terenie Gminy lokalnego transportu zbiorowego oraz współpraca z przewoźnikami; jedna zmiana; miejsce pracy: Rudziniec

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR DS. DRÓG, TRANSPORTU I INWESTYCJI
  • Numer
  • StPr/25/1578
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec, powiat: gliwicki, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • KONKURS: szczegóły oferty pracy na stronie:https://bip.rudziniec.pl/112/nabory-na-stanowiska-w-urzedzie-gminy.htmlWykształcenie wyższe odpowiadające specjalności umożliwiającej wykonanie zadań na stanowisku pracy wraz z trzyletnim stażem pracy lub średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku pracy wraz z pięcioletnim stażem pracy; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych; Posiadanie uprawnień budowlanych (potwierdzone kserokopią dokumentu poświadczającego posiadanie uprawnień) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności m.in. konstrukcyjno-budowlanej lub inżynieryjnej drogowej lub instalacyjnej, doświadczenie na podobnym stanowisku w organach jednostek samorządu terytorialnego, prawo jazdy kat. B.; doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z organizacją i prowadzeniem procesu inwestycyjnego; zakres obowiązków: 1.Przygotowanie i prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne o wartościach poniżej progówokreślonych w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie prowadzonychspraw.2. Prowadzenie procesu dla zadań inwestycyjnych oraz obiektów małej architektury.3. Przygotowanie materiałów i uczestnictwo w postępowaniach o udzielenie zamówieniapublicznego wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami, mostami gminnymi i urządzeniamiinżynieryjnymi.5. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych.6. Opracowywanie niezbędnej dokumentacji technicznej i prawnej dróg gminnych.7. Prowadzenie spraw związanych z właściwym utrzymaniem nawierzchni jezdni,chodników i placów.8. Koordynowanie prac realizowanych na drogach gminnych.9. Uzgadnianie własnej i powierzonej infrastruktury technicznej w pasach drogowych.10. Prowadzenie inżynierii ruchu.11. Przeprowadzanie komisyjnych odbiorów pasa drogowego.12. Kontrole gwarancyjne prac drogowych.13. Okresowa kontrola stanów dróg i mostów.14. Przygotowywanie decyzji i zezwoleń na zajęcie pasa drogowego na drogach gminnych, zjazduz drogi gminnej.15. Wydanie zezwolenia na lokalizację w pasie drogowym drogi gminnej obiektu budowlanego luburządzenia niezwiązanego z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowegooraz reklamy.16. Naliczanie opłat i kar za zajęcie pasa drogowego na drogach gminnych.17. Przygotowywanie zezwoleń na przejazd pojazdów o masie przekraczającej wielkości przepisowe.18. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości pasa drogowego.19. Uzupełnienia i wprowadzenia nowego oznakowania dróg i urządzeń organizacji ruchu.20. Organizacja i nadzór akcji zimowego utrzymania dróg gminnych.21. Organizacja na terenie Gminy lokalnego transportu zbiorowego oraz współpraca z przewoźnikami; jedna zmiana; miejsce pracy: Rudziniec
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.11.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 870 do 7 000 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie zawodowe,
      Uprawnienia: Obsługa komputera, komunikatywność,
  • Pożądane:
  • Zawody: Pracownik biurowy,
      Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • URZĄD GMINY RUDZINIEC
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
  • Adres
  • Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec, powiat: gliwicki, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Jagoda Horbowicz
  • Numer telefonu
  • 32 4000 710
  • E-mail
  • -