Zakres obowiązków: 1) prowadzenie rachunkowości jednostki; 2) wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi;3) dokonywania wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.4) sporządzanie kalkulacji kosztów; 5) sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych; 6) sporządzanie sprawozdań finansowych i statystyki publicznej; 7) zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez placówkę, w tym przestrzeganie ustawy o zamówieniach publicznych;8) rozliczanie dotacji; 9) opracowanie projektu budżetu; 10) bieżąca analiza realizacji budżetu; 11)opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu finansowo-księgowego wydawanych przez Dyrektora;12) inne obowiązki wynikające w szczególności z ustawy o finansach publicznych i pracownikachsamorządowych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy