ID ogłoszenia:4431893
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Z OBSŁUGĄ PROGRAMU OPTIMA

PLN
OFERTY PUP
Szczurowa


Zakres obowiązków: Pobieranie dokumentów przychodzących z poczty elektronicznej oraz ich merytoryczna kontrola. Rejestrowanie dokumentów przychodzących w książce kancelaryjnej. Skanowanie faktur zakupu do odpowiedniego folderu. Prowadzenie rejestru delegacji służbowych. Wystawianie dokumentów magazynowych WZ oraz faktur sprzedaży w programie OPTIMA. Porządkowanie dokumentów związanych z fakturami sprzedaży. Wysyłanie faktur sprzedaży do klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Z OBSŁUGĄ PROGRAMU OPTIMA
  • Numer
  • StPr/25/0724
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Rynek 19b, 32-820 Szczurowa, powiat: brzeski, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • Pobieranie dokumentów przychodzących z poczty elektronicznej oraz ich merytoryczna kontrola. Rejestrowanie dokumentów przychodzących w książce kancelaryjnej. Skanowanie faktur zakupu do odpowiedniego folderu. Prowadzenie rejestru delegacji służbowych. Wystawianie dokumentów magazynowych WZ oraz faktur sprzedaży w programie OPTIMA. Porządkowanie dokumentów związanych z fakturami sprzedaży. Wysyłanie faktur sprzedaży do klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.12.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 666 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie zawodowe,
      
  • Pożądane:
  •     Języki: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A1 - początkujący,
     
  • Inne:
  • Wykształcenie średnie zawodowe - mile widziane ekonomiczne.Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Dokładność i skrupulatność, umiejętność precyzyjnego wprowadzania danych oraz dbanie o szczegóły w codziennych obowiązkach, organizacja pracy oraz efektywne zarządzanie czasem, znajomość narzędzi biurowych, biegłość w obsłudze komputera, komunikatywność, zdolności analityczne, dokładność w weryfikacji dokumentów, dbałość o terminowość, mile widziana znajomość obsługi programu Optima.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • MARGARET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
  • Adres
  • Wrocławska 54/2, 30-011 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Małgorzata Stypka
  • Numer telefonu
  • 664 961 177
  • E-mail
  • ksiegowosc@margaret.com.pl