Zakres obowiązków: Obsługa prawna PCPR w Krakowie, a w szczególności:a) opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym projektów aktów normatywnych, podejmowanych przez Radę Powiatu w Krakowie, Zarząd Powiatu, Starostę Powiatu Krakowskiego i Dyrektora PCPR;b) udzielanie pracownikom PCPR porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa;c) opiniowanie projektów umów i porozumień zawieranych przez PCPR;d) występowanie w charakterze pełnomocnika Powiatu, Starosty i Dyrektora PCPR w postępowaniu sądowym i administracyjnym;e) realizowanie zadań zgodnie z zasadami wykonywania zawodu radcy prawnego, określonymi w ustawie o radcach prawnych.Miejsca wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krakowie: Kraków, al. Słowackiego 20, Skawina, ul. Kopernika 13.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy