Zakres obowiązków: 1.Asysta w przygotowaniu ofert, przetargów, raportów, danych i wniosków, 2.Organizowanie pracy poprzez zbieranie, przeglądanie i puszczanie w obieg korespondencji i informacji, wysyłanie i odbieranie korespondencji,3.Zabezpieczanie dokumentów, ich sortowanie, porządkowanie oraz prowadzenie ułatwiające dostęp do dokumentów w archiwum, czuwanie nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów, 4.Prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, sporządzanie pism,5.Rozliczanie delegacji,6.Prowadzenie ewidencji paliwa i ewidencji przebiegu pojazdu na poszczególne samochody,7.Koordynowanie zleconych prac, realizacja zadań,8.Utrzymywanie kontaktów ze Zleceniobiorcami, odbiorcami i klientami,9.Reprezentacja firmy w kontaktach z klientami,10.Bieżąca obsługa prac biurowych.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy