ID ogłoszenia:4420524
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. DOCHODZENIA ZWROTU NALEŻNOŚCI

PLN
OFERTY PUP
Kraków


Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku ds. dochodzenia zwrotu należności:1. Obsługa spraw z zakresu ochrony roszczeń pracowniczych w razie niewypłacalności pracodawcy, w tym:a) prowadzenie postępowań odwoławczych oraz przygotowywanie pism procesowych;b) aktywne i terminowe prowadzenie windykacji należności FGŚP,c) pozyskiwanie, gromadzenie i analizowanie dokumentów oraz informacji o dłużniku i stanie jego majątku;d) przygotowywanie wniosków dotyczących określenia warunków zwrotu wypłaconych świadczeń, odstąpienia od dochodzenia , rozłożenia na raty, odroczenia terminu spłaty oraz umorzenia należności FGŚP, analizowanie wniosków pod kątem dopuszczalności udzielenia pomocy publicznej;e) prowadzenie rejestrów postępowań odwoławczych i spraw sądowych oraz ewidencji dłużników w zakresie FGŚP.2. Analiza wniosku przedsiębiorcy o umorzenie pożyczki w oparciu o zapisy ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z usuwaniem skutków powodzi oraz przygotowanie stanowiska w tym zakresie.3. Dochodzenie zwrotu świadczeń wypłaconych w oparciu o ustawę o szczególnych rozwiązaniach związanych z ochroną miejsc pracy, celem odzyskania nieprawidłowo wydatkowanych świadczeń.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • STANOWISKO URZĘDNICZE DS. DOCHODZENIA ZWROTU NALEŻNOŚCI
  • Numer
  • StPr/25/4914
  • Dodane przez
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Plac Na Stawach 1, 30-107 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku ds. dochodzenia zwrotu należności:1. Obsługa spraw z zakresu ochrony roszczeń pracowniczych w razie niewypłacalności pracodawcy, w tym:a) prowadzenie postępowań odwoławczych oraz przygotowywanie pism procesowych;b) aktywne i terminowe prowadzenie windykacji należności FGŚP,c) pozyskiwanie, gromadzenie i analizowanie dokumentów oraz informacji o dłużniku i stanie jego majątku;d) przygotowywanie wniosków dotyczących określenia warunków zwrotu wypłaconych świadczeń, odstąpienia od dochodzenia , rozłożenia na raty, odroczenia terminu spłaty oraz umorzenia należności FGŚP, analizowanie wniosków pod kątem dopuszczalności udzielenia pomocy publicznej;e) prowadzenie rejestrów postępowań odwoławczych i spraw sądowych oraz ewidencji dłużników w zakresie FGŚP.2. Analiza wniosku przedsiębiorcy o umorzenie pożyczki w oparciu o zapisy ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z usuwaniem skutków powodzi oraz przygotowanie stanowiska w tym zakresie.3. Dochodzenie zwrotu świadczeń wypłaconych w oparciu o ustawę o szczególnych rozwiązaniach związanych z ochroną miejsc pracy, celem odzyskania nieprawidłowo wydatkowanych świadczeń.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 09.10.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • 08.04.2026
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 800 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  • Zawody: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6),
      Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      
  • Inne:
  • Spełnianie wymogów kwalifikacyjnych określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 roku opracownikach samorządowych;- DOŚWIADCZENIE: min. pół roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej; doświadczenie zawodowe w jednym z poniższych zakresów: windykacja, finanse, księgowość, kadry-płace, kontrola finansowa, obsługa prawna- WIEDZA DOTYCZĄCA: ustawy o ochronie roszczeń pracowniczych; prawa upadłościowego; prawa restrukturyzacyjnego; postępowań sądowych i egzekucyjnych; Kodeks Postępowania Administracyjnego; Kodeks Postepowania Cywilnego- UMIEJĘTNOŚCI: obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint) w stopniu dobrym; obsługi systemów teleinformatycznych Krajowy Rejestr Zadłużonych, Elektroniczne Księgi Wieczyste, Krajowy Rejestr Spraw Sądowych- KOMPETENCJE: obsługa klienta, rzetelność i jakość, komunikacja interpersonalna, zdolności pisemne, efektywność i organizacja pracy własnej, myślenie analityczne, podejmowanie decyzji.Mile widziane: wyższe na kierunku prawo, administracja; doświadczenie: nastanowiskach windykacyjnych; wiedza dotycząca: ustawy o łagodzeniu skutków powodzi; ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z ochroną miejsc pracy.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W KRAKOWIE
  • Adres www
  • www.wup-krakow.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Adres
  • Plac Na Stawach 1, 30-107 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Klaudia Makowska
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • kancelaria@wup-krakow.pl