Zakres obowiązków: Realizacja zadań z zakresu organizacji i funkcjonowania urzędu, w tym w szczególności: przyjmowanie wpływającej korespondencji; odbiór korespondencji z Urzędu Pocztowego; rejestracja korespondencji z podziałem na zwykłą, specjalną, faktury, umowy, oferty przetargowe; rozdział i przekazywanie zadekretowanej korespondencji odpowiednim wydziałom; przyjmowanie i przygotowywanie korespondencji do wysyłki (sporządzanie odpowiednich wykazów); dostarczanie wysyłanej korespondencji do Urzędu Pocztowego; zgłaszanie ewentualnych reklamacji wysyłanych przesyłek; prowadzenie spraw z zakresu wywieszania ogłoszeń na tablicach informacyjnych Urzędu, w tym prowadzenie niezbędnej korespondencji; udzielanie informacji Klientom; wykonywanie bieżących czynności administracyjno-biurowych; wykonywanie połączeń telefonicznych, obsługi komputera; wykonywanie wydruków z poczty elektronicznej; obsługa elektronicznej skrzynki podawczej Starostwa Powiatowego (e-puap, e-doręczenia); Zastępstwo w zakresie obsługi sekretariatu Starosty.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy