Zakres obowiązków: Bezpośrednia obsługa klienta, sprzedaż biletów wstępu i kart stałego klienta na usługi oferowane przez BOSiR według obowiązującego cennika, przyjmowanie rezerwacji, przyjmowanie wpłat od najemców i innych wpłat gotówkowych m.in. dodatkowe opłaty za brak opłat parkingowych, obsługa kasy fiskalnej, terminala kart płatniczych oraz elektronicznego systemu obsługi klienta E-Obiekt, sporządzanie dowodów przychodowych i rozchodowych (KP, KW), wystawianie faktur, bieżące rozliczanie się z gotówki. Udzielanie informacji dotyczących godzin otwarcia, obowiązującego cennika, organizowanych promocjach, kursach oraz imprezach sportowych i kulturalnych na wszystkich obiektach BOSiR. Praca w systemie zmianowym w godzinach 6.00-14.00 i 14.00-22.00
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy