Zakres obowiązków: - przygotowanie i realizacja procesu rekrutacji na szkolenia organizowane przez BCU - prowadzenie bezpośrednich działań rekrutacyjnych obejmujących m.in. przyjmowanie zgłoszeń, telefonów, emaili- opracowywanie kart oceny formularzy rekrutacyjnych oraz list rankingowych z uczestnikami zakwalifikowanymi na formy kształcenia realizowane w BCU,- realizacja zadań w zakresie organizacji szkoleń przez BCU we współpracy z dyrektorem ZSCKR, kierownikiem BCU oraz partnerami projektu,- przygotowanie oraz prowadzenie dokumentacji kształcenia w BCU obejmującej dokumentację rekrutacyjną , umowy z uczestnikami szkoleń, dokumentację potwierdzającą udział w formach kształcenia,- udział w opracowaniu regulaminu rekrutacji oraz dokumentacji rekrutacyjnej,- przygotowanie sprawozdań z realizacji wskaźników przeszkolenia osób,- prowadzenie dziennika podawczego oraz rejestracja pism przychodzących oraz wychodzących,- bieżąca wspólpraca z dyrektorem ZSCKR, zespołem projektowym oraz partnerami projektu
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy