Zakres obowiązków: pomoc przy przygotowywaniu projektów zleceń dotyczących zadań realizowanych przez wydział, pomoc w przyjmowaniu zgłoszeń bieżących awarii w wydziale, pomoc w przeprowadzaniu obiegu dokumentów związanych z rozliczeniem zadań, udział w wizjach w terenie, pomoc w sporządzaniu protokołów, pomoc w ustalaniu stron w prowadzonych przez wydział Inwestycji i Gospodarki Komunalnej postępowaniach, przygotowywanie materiałów niezbędnych do sporządzania zestawień i sprawozdań ( w tym do Głównego Urzędu Statystycznego), pomoc w przygotowaniu i wydawaniu stronom korespondencji, dostarczanie korespondencji komórkom/stanowiskom organizacyjnym Urzędu oraz do podległych jednostek organizacyjnych Urzędu, rejestracja pism przychodzących, porządkowanie zwrotnych potwierdzeń, pomoc przy prowadzeniu teczek aktowych ( spraw) wg zasad określonych w Instrukcji Kancelaryjnej obowiązującej w Urzędzie Miasta, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, dokumentacji do archiwizacji.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy