Zakres obowiązków: 1) Przygotowywanie nieruchomości do obrotu, a w szczególności: sprzedaży w trybie przetargu oraz w trybie bezprzetargowym, zamiany, zakupu, darowizny.2) Prowadzenie spraw związanych z uregulowaniem stanów prawnych nieruchomości budynkowych pozostających we władaniu gminny - podejmowanie czynności w postępowaniu sądowym, w szczególności w sprawach dotyczących nabycia prawa własności. 3) Prowadzenie spraw związanych z regulowaniem stanów prawnych nieruchomości .4) Przekazywanie nieruchomości w formie aportu.5) Oddawanie nieruchomości w trwały zarząd jednostkom organizacyjnym – przygotowywanie decyzji o ustanowieniu, zmianie lub wygaśnięciu trwałego zarządu.6) Naliczanie oraz aktualizacja opłat z tytułu trwałego zarządu. 7) Prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem spadków.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy