Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie rekrutacji, zgodnie z procedurą naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze oraz realizacja zadań z zakresu odbywania służby przygotowawczej, zgodnie z zapisami Ustawy o pracownikach samorządowych.2. Przygotowywanie dokumentów wymaganych przepisami prawa przy nawiązywaniu i rozwiązywaniu pracy z pracownikami urzędu.3. Przygotowywanie innych dokumentów kadrowych związanych ze stosunkiem pracy.4. Prowadzenie akt osobowych pracowników urzędu oraz archiwum akt osobowych byłych pracowników, z wyłączeniem dyrektorów jednostek oświatowych.5. Ustalania uprawnień pracowniczych dotyczących: wymiaru urlopu, dodatku za wysługę lat, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i rentowych oraz przygotowywanie w tym zakresie stosownych dokumentów.6. Prowadzenie spraw związanych z przechodzeniem na emerytury i renty chorobowe.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy.8. Prowadzenie indywidualnych spraw pracowników, w tym wydawania zaświadczeń o zatrudnieniu.9. Prowadzenie spraw z zakresu podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników urzędu.10. Koordynowanie spraw z zakresu ocen kwalifikacyjnych pracowników urzędu.11. Prowadzenie spraw z zakresu przeprowadzonych w urzędzie praktyk i staży pracowniczych.12. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie pozyskiwania pracowników w ramach form aktywizacji zawodowej.13. Organizacja i rozliczanie szkoleń pracowników Urzędu Miasta Czeladź oraz pozyskiwanie funduszy na szkolenia, kursy oraz studia.14. Prowadzenie rejestru delegacji pracowniczych.15. Udzielanie informacji publicznych będących w posiadaniu nie umieszczonych w BIP-ie.16. Prowadzenie spraw dotyczących reklamowania radnych i innych zatrudnionych osób istotnych dla kierowania Gminą i niezbędnych do realizacji zadań obronnych w czasie mobilizacji do realizacji i w czasie wojny.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy