Zakres obowiązków: - prowadzenie rachunkowości jednostki w zakresie ewidencji i sprawozdawczości budżetowej oraz finansowej placówki,- przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych oraz stosowanie przyjętych zasad rachunkowości,- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,- sprawowanie nadzoru wynikającego z funkcji głównego księgowego jednostki budżetowej nad mieniem i wydatkami jednostki,- zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez jednostkę,- nadzór nad przestrzeganiem zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych, - nadzór nad dekretowaniem dowodów księgowych,- opracowywanie rocznego projektu budżetu, przy współpracy z komórkami organizacyjnymi i nadzór nad planową realizacją planu finansowego,-sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych i statystycznych,- wykonywanie innych obowiązków wynikających z przepisów prawa, a także z zakresu odpowiedzialności związanej z realizowanymi zadaniami.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy