Zakres obowiązków: m. in.:1) prowadzenie spraw w zakresie comiesięcznych rozliczeń podatku od towarów i usług VAT w zakresie Urzędu Miasta Częstochowy:2) prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie rozliczeń podatku od towarów i usług,3) przyjmowanie cząstkowych rejestrów i deklaracji VAT od scentralizowanych jednostek Gminy Miasta Częstochowy oraz sporządzanie na ich podstawie rejestrów VAT oraz zbiorczej deklaracji w zakresie rozliczania podatku VAT Gminy Miasta Częstochowa i prowadzenie rozliczeń finansowych w tym zakresie,4) kontrola zgodności zaimportowanych rejestrów i deklaracji przekazywanych przez jednostki objęte centralizacją do systemu EUROBUDŻET,5) generowanie i przekazywanie Jednolitego Pliku Kontrolnego w zakresie zadań realizowanych przez jednostki Gminy Miasta Częstochowy ujętych w ramach centralizacji rozliczeń podatku VAT,6) ustalenie procentowego wskaźnika oraz prewskaźnika dla Urzędu Miasta Częstochowy,7) opracowywanie wniosków w spawie wydania interpretacji prawa podatkowego w zakresie ustawy o podatku od towarów i usług,8) przygotowywanie opinii w sprawie opodatkowana podatkiem VAT czynności wykonywanych przez Urząd Miasta,9) uzgadnianie wyciągów bankowych oraz księgowanie wpłat z rachunku bankowego pn.: Rozliczenia z tytułu podatku od towarów i usług w programie EUROBUDŻET,10) dokonywanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej.Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku pracy określa ogłoszenie o naborze, dostępne w BIP Urzędu Miasta Częstochowy: https://bip.czestochowa.pl/oferta-pracy/1187762/ds-podatku-naleznego-i-centralizacji-vat
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy