Zakres obowiązków: Zakres ogólnych obowiązków:1. Obsługa zgłoszeń użytkowników stanowisk komputerowych, tzw. helpdesk, w zakresie sprzętu komputerowego (komputery, drukarki, skanery, wyposażenie, itp.), oprogramowania systemowego MS Windows i oprogramowania biurowego.2. Instruktaż stanowiskowy i pomoc użytkownikom sprzętu komputerowego, i oprogramowania biurowego. 3. Przygotowanie stanowisk komputerowych. 4. Naprawy i modernizacje sprzętu komputerowego. 5. Wymiana materiałów eksploatacyjnych sprzętu komputerowego (w tym drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych).6. Współpraca z zewnętrznymi serwisami w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu komputerowego.7. Analiza potrzeb i opracowanie rozwiązań do przygotowania postępowań o zamówienia publiczne.Praca w systemie równoważnym pon.-śr. 7:30-15:30,czw.7:30 - 18:00 pt.7:30-13:30Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy