Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska, utrzymaniem czystości i porządku w gminie oraz gospodarką wodno-ściekową:1. przygotowywanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach2. prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji o środowisku w trybie określonym w ustawie3. prowadzenie spraw związanych z usuwaniem drzew i krzewów4. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska w zakresie objętym właściwością5. prowadzenie spraw związanych z usuwaniem azbestu6. prowadzenie bazy CEEB7. organizowanie usuwania odpadów komunalnych, ustalanie tras, kontrola ilości usuwanych odpadów, interwencje w przypadkach nie stosowania się mieszkańców do zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy8. przygotowanie informacji do SWZ dotyczących odbioru odpadów komunalnych od mieszkańców gminy,9. prowadzenie spraw związanych z wymiarem opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,10. prowadzenie spraw związanych z działaniem i organizacją PSZOK11. wydawanie zezwoleń przedsiębiorcom na odbiór nieczystości ciekłych12. prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,13. obsługa bazy BDO14. opracowywanie warunków technicznych dostaw wody i odbioru ścieków,15. prowadzenie ewidencji i kontrola zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków16. prowadzenie ewidencji ścieków dowożonych do oczyszczalni ścieków17. zlecanie badań jakości wody zgodnie z opracowanym harmonogramem badań oraz jakości ścieku z gminnej oczyszczalni ścieków zgodnie z obowiązującym pozwoleniem wodno prawnym,18. uzgadnianie dokumentacji technicznej wg zgodności z wydanymi przez Gminę warunkami19. sporządzanie sprawozdań.Pełna treść ogłoszenia zamieszczonas jest na stronie BIP jednostki - link https://www.bip.starcza.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=407&x=72&y=8
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy