Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania niemchomoścłamł zabudowanymi (zasóbmieszkaniowy i użytkowy) znajdującymi się w gminnym zasobie niemchomości w zakresie:a) oddawania w najem,b) oddania w użyczenie,c) oddawania w użytkowanie wieczyste i wyliczenie wysokości opłat z wymienionychtytułów oraz ewidencjonowanie niemchomości wchodzących w skład mienia gminnego.2. Rozliczenie najemców w zakresie zużycia mediów.3. Zgłaszanie do Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych potrzeb i wnioskówdotyczących inwestycji i remontów w zasobach komunalnych gminy, wynikających zprzeprowadzonych przeglądów.4. Prowadzenie książki obiektu budowlanego dla budynków znajdujących się w gminnymzasobie nieruchomości.5. Prowadzenie spraw dotyczących przekształcenia prawa użytkowania wieczystego wewłasność oraz sprzedaży nieruchomości zabudowanych znajdujących się w gminnymzasobie nieruchomości.6. Prowadzenie spraw dotyczących czasowego zajęcia nieruchomości (zgoda na wejściew teren).7. Przygotowanie dokumentacji wymaganej dla udzielenia zamówienia publicznego w ramachpowierzonego zakresu obowiązków.8. Przygotowywanie projektów obwieszczeń do Biuletynu Informacji Publicznej w zakresiepowierzonych obowiązków.9. Przygotowywanie informacji, projektów uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta Gminyw sprawach wynikających z ustalonego zakresu czynności.10. Bezpośrednia obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego.Umowa na okres określony z możliwością zawarcia kolejną na czas niekreślony.Godziny pracy pn.7.00 do 17.00,wt.śr.czw.7.00 do 15.00 pt.7.00 do 13.00https://bip.bobrowniki.pl/kategorie/27-nabor-na-stanowiska-w-urzedzie-gminy/artykuly/2603-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektorreferat-mienia-komunalnego-i-zagospodarowania-przestrzennego?lang=PL
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy