Zakres obowiązków: Zakres ogólnych obowiązków:- zadania związane z nadzorem nad realizacją zadań gminy z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi.Zadania, które realizuje:- nadzór nad realizacją umów zawartych z zakresu odbioru odpadów komunalnych, prowadzenia PSZOK oraz realizacji usług dodatkowych,- naliczanie kar umownych i wystawianie not księgowych,- obsługa interesantów,- prowadzenie postępowań reklamacyjnych,- systematyczne sporządzanie analiz i zestawień na podstawie weryfikowanych sprawozdań i raportów podmiotów świadczących usługi dodatkowe oraz prowadzących PSZOK,- przygotowywanie aktów prawa miejscowego,- archiwizacja dokumentów.Zadania, przy których współpracuje:- organizacja świadczenia usługi obioru odpadów komunalnych, usług dodatkowych, zagospodarowania odpadów w drodze udzielenia zamówienia publicznego,- dokonywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi,- przygotowywanie odpowiedzi na skargi, wnioski i interpelacje Radnych, Komisji Rady Miejskiej oraz osób fizycznych i prawnych,- przygotowywanie odpowiedzi na wnioski w sprawie dostępu do informacji publicznej oraz na petycje,- sporządzanie sprawozdań i statystyk.Praca w systemie równoważnym pon.-śr. 7:30-15:30, czw.7:30-18:00, pt. 7.30:-13:00.Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy