Zakres obowiązków: - Sprawdzanie zgodności realizacji robót z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, - Opracowywanie okresowych przeglądów,- Opracowanie dokumentów technicznych,- Opracowywanie i przekazywanie informacji o stanie realizacji zadań inwestycyjnych- Dopilnowanie terminowego przygotowania przez poszczególne działy materiałów potrzebnych do przekazania placów budów oraz spraw bieżącej realizacji- Opracowywanie harmonogramów- Przygotowanie kosztorysów inwestorskich,- Sprawdzanie jakości wykonywanych robót,- Uczestniczenie w odbiorach technicznych, radach budowy- Opracowywanie protokołów i notatek z narad - Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz nadzór nad inwestycją w okresie gwarancyjnym,- Weryfikacja kompletności i opiniowanie dokumentacji technicznej.NASZE WYMAGANIA:- Wykształcenie wyższe techniczne- Znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego,- Biegła obsługa pakietu MS Office,- Umiejętność pracy w zespole,- Bardzo dobra organizacja pracy,- Prawo jazy kat. BMILE WIDZIANE:- Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej bądź sanitarnej,- Umiejętność kosztorysowania- Znajomość programów: CAD, NORMA
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy