Zakres obowiązków: - bezpośrednia obsługa klienta,- sprzedaż biletów wstępu i kart stałego klienta na usługi oferowane przez BOSiR według obowiązującego cennika, przyjmowanie rezerwacji,- przyjmowanie wpłat od najemców i innych wpłat gotówkowych m.in. dodatkowe opłaty za brak opłat parkingowych,- obsługa kasy fiskalnej, terminala kart płatniczych oraz elektronicznego systemu obsługi klienta E-Obiekt,- sporządzanie dowodów przychodowych i rozchodowych (KP, KW),- wystawianie faktur,- bieżące rozliczanie się z gotówki z osobą upoważnioną i przekazywanie dokumentów do księgowości,- udzielanie informacji dotyczących godzin otwarcia, obowiązującego cennika, organizowanych promocjach, kursach oraz imprezach sportowych i kulturalnych na wszystkich obiektach BOSiR,- obsługa szatni na pływalni.Praca w godzinach 6:00 -14:00, 14:00-22:00
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy