ID ogłoszenia:4401530
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

PODINSPEKTOR W REFERACIE DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I PŁAC W WYDZIALE FINANSÓW

PLN
OFERTY PUP
Kraków


Zakres obowiązków: 1.Zapewnienie zgodnej z prawem realizacji zadań na zajmowanym stanowisku.2.Obsługa systemu finansowo-księgowego Starostwa Powiatowego, w tym w zakresie wyodrębnianej ewidencji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi Instytucji Pośredniczącej.3.Kontrola dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym stanowiących podstawę do ujęcia operacji gospodarczych w księgach rachunkowych 4.Obsługa systemu finansowo-księgowego Starostwa Powiatowego w zakresie:- prowadzenie rejestru faktur i rachunków,- wprowadzenie faktur zakupu do rejestru VAT,- prowadzenie analityki do konta 201 Rozrachunki z odbiorcami i dostawcami, oraz uzgadnianie sald.5.Terminowa zapłata zobowiązań w ramach realizowanych zadań 6.Księgowanie i bieżąca weryfikacja zaangażowania środków budżetowych na kontach pozabilansowych w oparciu o przedstawione umowy, faktury, rachunki i inne dokumenty księgowe.7.Przygotowywanie danych z ewidencji księgowej do sprawozdań budżetowych 8.Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego. 9.Archiwizacja dokumentacji wytworzonej na stanowisku. Zgodnie z treścią ogłoszenia o naborze dostępnego pod adresem:https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,450125,2025.htmlOgłoszenie nr ORB-I.2110.21.2025 - Podinspektor w Referacie ds. Księgowości Budżetowej i Płac w Wydziale Finansów Starostwa Powiatowego w Krakowie

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PODINSPEKTOR W REFERACIE DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I PŁAC W WYDZIALE FINANSÓW
  • Numer
  • StPr/2025-09-10/1654
  • Dodane przez
  • Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Al.Słowackiego 20, 30-037 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • 1.Zapewnienie zgodnej z prawem realizacji zadań na zajmowanym stanowisku.2.Obsługa systemu finansowo-księgowego Starostwa Powiatowego, w tym w zakresie wyodrębnianej ewidencji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi Instytucji Pośredniczącej.3.Kontrola dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym stanowiących podstawę do ujęcia operacji gospodarczych w księgach rachunkowych 4.Obsługa systemu finansowo-księgowego Starostwa Powiatowego w zakresie:- prowadzenie rejestru faktur i rachunków,- wprowadzenie faktur zakupu do rejestru VAT,- prowadzenie analityki do konta 201 Rozrachunki z odbiorcami i dostawcami, oraz uzgadnianie sald.5.Terminowa zapłata zobowiązań w ramach realizowanych zadań 6.Księgowanie i bieżąca weryfikacja zaangażowania środków budżetowych na kontach pozabilansowych w oparciu o przedstawione umowy, faktury, rachunki i inne dokumenty księgowe.7.Przygotowywanie danych z ewidencji księgowej do sprawozdań budżetowych 8.Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego. 9.Archiwizacja dokumentacji wytworzonej na stanowisku. Zgodnie z treścią ogłoszenia o naborze dostępnego pod adresem:https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,450125,2025.htmlOgłoszenie nr ORB-I.2110.21.2025 - Podinspektor w Referacie ds. Księgowości Budżetowej i Płac w Wydziale Finansów Starostwa Powiatowego w Krakowie
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.10.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 6 200 do 6 500 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • asystent do spraw księgowości

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      Uprawnienia: Pracownik do spraw administracji publicznej, Efektywna komunikacja w pracy, Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych,
  • Inne:
  • Niezbędne wymagania od kandydatów (formalne): Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135), dla stanowisk urzędniczych, w tym:1.Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,2.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4.Nieposzlakowana opinia,5.Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku t.j.:a)wykształcenie średnie oraz co najmniej 3 letni staż pracy w sektorze finansów publicznychlub b)wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym oraz co najmniej 3 letni staż pracylubc)wykształcenie wyższe.Wymagania dodatkowe od kandydatów (będące przedmiotem oceny): 1.Mile widziane co najmniej roczne doświadczenie w pracy w komórce księgowej lub finansowej w sektorze finansów publicznych.2.Mile widziane wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym.3.Wiedza, która warunkuje odpowiedni poziom merytoryczny realizowanych zadań oraz znajomość i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów niezbędnych do właściwego wykonywania zadań na stanowisku, w tym m. in. znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o samorządzie powiatowym, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej.4.Mile widziana znajomość zasad funkcjonowania funduszy UE.5.Znajomość obsługi komputera (WORD, EXEL, poczta elektroniczna).6.Umiejętności w zakresie komunikacji werbalnej - formułowanie wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie, udzielanie wyczerpujących i rzeczowych odpowiedzi.7.Umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej - stosowanie przyjętych form i stylu korespondencji oraz języka i treści pism.8.Zdolność i skłonność do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.9.Samodzielność w działaniu, komunikatywność, umiejętność organizacji własnej pracy ale także umiejętność pracy w zespole.10.Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w trybie wielozadaniowym.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Starostwo Powiatowe w Krakowie
  • Adres www
  • www.powiat.krakow.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
  • Adres
  • Al.Słowackiego 20, 30-037 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Marlena Jodłowska
  • Numer telefonu
  • 12 632-24-22
  • E-mail
  • -