Zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej dochodów budżetowych, analiza i uzgadnianie obrotów i sald ksiąg rachunkowych w zakresie dochodów, przygotowywanie dokumentacji i sporządzanie list wynagrodzeń, planowanie środków budżetowych, kontrola formalna i rachunkowa rachunków z tytułu umów zleceń i o dzieło, , terminowe płatności zobowiązań z tytułu składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych, prowadzenie kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych, wydawanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, obsługa systemu PŁATNIK oraz ZUS-PUE, sporządzanie deklaracji PIT-4R, PIT 8AR, PIT-11, PIT-R, sporządzanie sprawozdań do GUS, rozliczanie delegacji, naliczanie odpisu na ZFŚS, monitorowanie spraw związanych z dochodzeniem należności spadkowych.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy