ID ogłoszenia:4399071
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

STANOWISKO URZĘDNICZE: WYDZIAŁ ROZWOJU I INWESTYCJI

PLN
OFERTY PUP
Ornontowice


Zakres obowiązków: Branża/Rodzaj pracy: STANOWISKO URZĘDNICZE: WYDZIAŁ ROZWOJU I INWESTYCJIZakres podstawowych obowiązków:1. Wyposażanie zasobów gruntów na cele budowlane w urządzenia komunalne i sieć uzbrojenia terenu w zakresie wprowadzonych do budżetu gminy zadań z obszaru budownictwa kubaturowego, gospodarki wodno-ściekowej oraz drogowej (wraz z parkingami i placami).2. Prowadzenie spraw związanych z zakresem wyszczególnionym w pkt 1, w szczególności:a) przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodniez procedurami określonymi w ustawie Prawo Zamówień Publicznych,b) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadań poniżej 130 000,00 zł, zgodnie z zapisami Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych,c) wystąpienie o zapewnienie środków finansowych,d) przygotowanie i koordynowanie opracowania dokumentacji projektowej,e) zabezpieczenie i koordynowanie wykonawstwa,f) nadzór nad realizacją inwestycji i remontów,g) dokonywanie odbioru technicznego i końcowego,h) dokonywanie rozliczenia rzeczowo-finansowego zadań,i) przeprowadzanie okresowych przeglądów gwarancyjnych zrealizowanych inwestycji,j) przeprowadzanie wizji w terenie.3. Współpraca z gminnymi jednostkami, realizującymi zadania 12. Ogólny zakres obowiązków (proszę szczegółowo opisać czynności wykonywane na proponowanym stanowisku z uwzględnieniem profilu oraz branży w jakiej działa firma)Branża/Rodzaj pracy: STANOWISKO URZĘDNICZE: WYDZIAŁ ROZWOJU I INWESTYCJIZakres podstawowych obowiązków:1. Wyposażanie zasobów gruntów na cele budowlane w urządzenia komunalne i sieć uzbrojenia terenu w zakresie wprowadzonych do budżetu gminy zadań z obszaru budownictwa kubaturowego, gospodarki wodno-ściekowej oraz drogowej (wraz z parkingami i placami).2. Prowadzenie spraw związanych z zakresem wyszczególnionym w pkt 1, w szczególności:a) przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodniez procedurami określonymi w ustawie Prawo Zamówień Publicznych,b) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadań poniżej 130 000,00 zł, zgodnie z zapisami Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych,c) wystąpienie o zapewnienie środków finansowych,d) przygotowanie i koordynowanie opracowania dokumentacji projektowej,e) zabezpieczenie i koordynowanie wykonawstwa,f) nadzór nad realizacją inwestycji i remontów,g) dokonywanie odbioru technicznego i końcowego,h) dokonywanie rozliczenia rzeczowo-finansowego zadań,i) przeprowadzanie okresowych przeglądów gwarancyjnych zrealizowanych inwestycji,j) przeprowadzanie wizji w terenie.3. Współpraca z gminnymi jednostkami, realizującymi zadania w zakresie wodociągów i zaopatrzenia w wodę, kanalizacji oraz usuwania i oczyszczania ścieków komunalnych, zaopatrzenia w energię elektryczną. Koordynacja spraw związanych z wyznaczoną aglomeracją na obszarze gminy zgodnie z uchwałą Prawo Wodne.4. Opracowywanie i uaktualnianie informacji z zakresu wykonywanych przez siebie czynności służbowych z przeznaczeniem do umieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej.5. Aktualizowanie strony internetowej gminy w ramach zakresu wykonywanych przez siebie czynności służbowych.6. Sporządzanie analiz i zestawień z zakresu realizacji merytorycznego zakresu Wydziału.7. Prowadzenie rejestrów i przygotowanie raportów z zakresu wykonywanych przez siebie czynności służbowych.8. Aktywne uczestniczenie w opracowaniu strategii i planóww zakresie merytorycznego działania Wydziału.9. Kompletowanie i przygotowywanie zamkniętych spraw do przekazania do archiwum.10. Uzgadnianie projektów umów określających wzajemne zobowiązania i świadczenia stron związane z realizacją niniejszego zakresu czynności.11. Sporządzanie cząstkowego projektu budżetu po stronie wydatków oraz bieżąca kontrola dokonywanych wydatków.12. Współpraca z wszystkimi wydziałami Urzędu Gminy, Biurem Prawnym, jednostkami organizacyjnymi oraz z innymi instytucjami w zakresie powierzonego zakresu czynności.13. Wykonywanie innych czynności i prac związanych z zakresem merytorycznym działania Wydziału Rozwoju i Inwestycji w ramach posiadanych kwalifikacji na polecenie przełożonych oraz innych sprawy z zakresu pracy Urzędu zleconych przez Wójta lub Naczelnika Wydziału.14. Wykonywanie wszystkich czynności wynikającychz zakresu czynności nieobecnego pracownika wydziałuw ramach pełnionego zastępstwa wg ustaleń poczynionychz przełożonym.Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie: https://www.bip.ornontowice.pl/bipkod/015/010OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY: na czas określony do 33 miesięcy (docelowo na czas nieokreślony)MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: ul. Zwycięstwa 26a, 43-178 OrnontowicePRACA W DNIACH I GODZINACH: Pn, Wt, Czw od 7 do 15, Śr od 7 do 17 i Pt od 7 do 13.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • STANOWISKO URZĘDNICZE: WYDZIAŁ ROZWOJU I INWESTYCJI
  • Numer
  • StPr/25/0368
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Zwycięstwa, 43-178 Ornontowice, powiat: mikołowski, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Branża/Rodzaj pracy: STANOWISKO URZĘDNICZE: WYDZIAŁ ROZWOJU I INWESTYCJIZakres podstawowych obowiązków:1. Wyposażanie zasobów gruntów na cele budowlane w urządzenia komunalne i sieć uzbrojenia terenu w zakresie wprowadzonych do budżetu gminy zadań z obszaru budownictwa kubaturowego, gospodarki wodno-ściekowej oraz drogowej (wraz z parkingami i placami).2. Prowadzenie spraw związanych z zakresem wyszczególnionym w pkt 1, w szczególności:a) przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodniez procedurami określonymi w ustawie Prawo Zamówień Publicznych,b) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadań poniżej 130 000,00 zł, zgodnie z zapisami Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych,c) wystąpienie o zapewnienie środków finansowych,d) przygotowanie i koordynowanie opracowania dokumentacji projektowej,e) zabezpieczenie i koordynowanie wykonawstwa,f) nadzór nad realizacją inwestycji i remontów,g) dokonywanie odbioru technicznego i końcowego,h) dokonywanie rozliczenia rzeczowo-finansowego zadań,i) przeprowadzanie okresowych przeglądów gwarancyjnych zrealizowanych inwestycji,j) przeprowadzanie wizji w terenie.3. Współpraca z gminnymi jednostkami, realizującymi zadania 12. Ogólny zakres obowiązków (proszę szczegółowo opisać czynności wykonywane na proponowanym stanowisku z uwzględnieniem profilu oraz branży w jakiej działa firma)Branża/Rodzaj pracy: STANOWISKO URZĘDNICZE: WYDZIAŁ ROZWOJU I INWESTYCJIZakres podstawowych obowiązków:1. Wyposażanie zasobów gruntów na cele budowlane w urządzenia komunalne i sieć uzbrojenia terenu w zakresie wprowadzonych do budżetu gminy zadań z obszaru budownictwa kubaturowego, gospodarki wodno-ściekowej oraz drogowej (wraz z parkingami i placami).2. Prowadzenie spraw związanych z zakresem wyszczególnionym w pkt 1, w szczególności:a) przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodniez procedurami określonymi w ustawie Prawo Zamówień Publicznych,b) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadań poniżej 130 000,00 zł, zgodnie z zapisami Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych,c) wystąpienie o zapewnienie środków finansowych,d) przygotowanie i koordynowanie opracowania dokumentacji projektowej,e) zabezpieczenie i koordynowanie wykonawstwa,f) nadzór nad realizacją inwestycji i remontów,g) dokonywanie odbioru technicznego i końcowego,h) dokonywanie rozliczenia rzeczowo-finansowego zadań,i) przeprowadzanie okresowych przeglądów gwarancyjnych zrealizowanych inwestycji,j) przeprowadzanie wizji w terenie.3. Współpraca z gminnymi jednostkami, realizującymi zadania w zakresie wodociągów i zaopatrzenia w wodę, kanalizacji oraz usuwania i oczyszczania ścieków komunalnych, zaopatrzenia w energię elektryczną. Koordynacja spraw związanych z wyznaczoną aglomeracją na obszarze gminy zgodnie z uchwałą Prawo Wodne.4. Opracowywanie i uaktualnianie informacji z zakresu wykonywanych przez siebie czynności służbowych z przeznaczeniem do umieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej.5. Aktualizowanie strony internetowej gminy w ramach zakresu wykonywanych przez siebie czynności służbowych.6. Sporządzanie analiz i zestawień z zakresu realizacji merytorycznego zakresu Wydziału.7. Prowadzenie rejestrów i przygotowanie raportów z zakresu wykonywanych przez siebie czynności służbowych.8. Aktywne uczestniczenie w opracowaniu strategii i planóww zakresie merytorycznego działania Wydziału.9. Kompletowanie i przygotowywanie zamkniętych spraw do przekazania do archiwum.10. Uzgadnianie projektów umów określających wzajemne zobowiązania i świadczenia stron związane z realizacją niniejszego zakresu czynności.11. Sporządzanie cząstkowego projektu budżetu po stronie wydatków oraz bieżąca kontrola dokonywanych wydatków.12. Współpraca z wszystkimi wydziałami Urzędu Gminy, Biurem Prawnym, jednostkami organizacyjnymi oraz z innymi instytucjami w zakresie powierzonego zakresu czynności.13. Wykonywanie innych czynności i prac związanych z zakresem merytorycznym działania Wydziału Rozwoju i Inwestycji w ramach posiadanych kwalifikacji na polecenie przełożonych oraz innych sprawy z zakresu pracy Urzędu zleconych przez Wójta lub Naczelnika Wydziału.14. Wykonywanie wszystkich czynności wynikającychz zakresu czynności nieobecnego pracownika wydziałuw ramach pełnionego zastępstwa wg ustaleń poczynionychz przełożonym.Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie: https://www.bip.ornontowice.pl/bipkod/015/010OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY: na czas określony do 33 miesięcy (docelowo na czas nieokreślony)MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: ul. Zwycięstwa 26a, 43-178 OrnontowicePRACA W DNIACH I GODZINACH: Pn, Wt, Czw od 7 do 15, Śr od 7 do 17 i Pt od 7 do 13.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 12.09.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 700 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), administracyjne,
      
  • Inne:
  • 1. Wykształcenie: wykształcenie wyższe, o profilu technicznym, administracyjnym, ekonomicznym lub pokrewnym;2. Doswiadczenie: mile widziane doświadczenie: w prowadzeniu spraw związanych z przygotowaniem, realizacją i odbiorem inwestycji i infrastruktury komunalnej (wodno-kanalizacyjnej), pracy w administracji, pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania (Fundusze Unii Europejskiej, Wojewódzki Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Narodowy Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, programy rządowe i tym podobne),3. Uprawnienia: mile widziane prawo jazdy kategorii B, prywatny samochód do dyspozycji.4. Umiejętności: a) znajomość przepisów z zakresu:Ustawy o samorządzie gminnym,Kodeksu postępowania administracyjnego,Rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,Ustawy Prawo Budowlane,Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,Ustawy o finansach publicznych,Ustawy o drogach publicznych,b) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,c) podzielność uwagi,d) opanowanie,e) cierpliwość.5. Inne wymagania:Posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 3 Ustawy o pracownikach samorządowych, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie nieposzlakowanej opinii.Dodatkowe informacje dotyczące osób niepełnosprawnych: kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Gminy Ornontowice
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
  • Adres
  • Zwycięstwa 26/a, 43-178 Ornontowice, powiat: mikołowski, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Justyna Sittek - Goj
  • Numer telefonu
  • 323306217
  • E-mail
  • ug@ornontowice.pl