Zakres obowiązków: - analiza potrzeb Klientów i realizacja sprzedaży produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych,- aktywne pozyskiwanie Klientów wykorzystując różne kanały komunikacji (oddział, telefon, Internet), inicjowanie akcji sprzedażowych oraz budowanie długotrwałych relacji z Klientami- obsługa operacyjna Klientów, będziesz odpowiedzialny za przetwarzanie transakcji finansowych, zarówno bezgotówkowych, jak i gotówkowych,- dbałość o standardy obsługi Klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku, jako reprezentant Banku, dbanie o najwyższe standardy obsługi Klienta.Praca w systemie jednozmianowym poniedziałek, wtorek, czwartek w godz. 9.00-16.00, środa w godz. 9.00-17.00, piątek w godz. 8.00-15.00.Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy