Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie dla każdego budynku tzw. teczki budynku, z zachowaniem ciągłości korespondencjii dokumentacji wraz z prowadzeniem dokumentów określonych przepisami prawa budowlanegoi dozoru technicznego.2. Obsługa najemców w zakresie zwalniania i zasiedlania lokali oraz prowadzenie całego zakresu sprawzwiązanych z rotacją lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży.3. Zlecanie i kontrola prawidłowości realizacji zleceń przekazywanych firmom zewnętrznymwraz z kontrolą kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej składanej po wykonanejusłudze, ewentualnie potwierdzenie faktur.4. Współpraca z działem Technicznym w zakresie:a. uczestnictwa w przeprowadzanych przez inspektora nadzoru okresowych przeglądach stanutechnicznego budynków,b. określanie potrzeb remontowych oraz pilności ich realizacji,c. uczestnictwa w realizacji zadań remontowych zalecanych przez Zakład.5. Udział w wizjach zwoływanych na wniosek lokatora, Urzędu Miasta Chorzów, PINB, zarządcówwspólnot mieszkaniowych, i innych komórek Zakładu, bądź jednostek zewnętrznychwraz z ewentualnym spisaniem notatki lub protokołu z wizji.6. Obsługa programów wspierających pracę BOM.7. Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi w zakresie zadań realizowanych przez Zakład.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy