Zakres obowiązków: - prowadzenie rachunkowości Urzędu Miasta (m. in. sporządzanie list wypłat w programie placowym, kontrola dyspozycji oraz list wypłat, terminowe rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie dyspozycji do zapłaty, sporządzanie informacji rocznych dla podatników w tym PIT R, PIT 11, PIT 8C, PIT IFT1R oraz deklaracji rozliczeniowych dla właściwych Urzędów Skarbowych, zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń), rozliczanie polecenia wyjazdu służbowego pracowników weryfikacja i wprowadzanie danych do programu płacowego, prowadzenie na bieżąco ewidencji czasu pracy dla wszystkich pracowników Wydziału Księgowości Budżetowej, przeprowadzanie rozliczeń oraz inwentaryzacji, prowadzenie windykacji należności w zakresie prowadzonej rachunkowości, przestrzeganie dyscypliny finansów.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy