Zakres obowiązków: Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Prowadzenie postępowań w trybie przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisywprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, w tym przygotowywania decyzjio odszkodowaniu za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod drogi publiczne.2. Prowadzenie postępowań w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadachprzygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, w tym nabywanie nieruchomości poddrogi.3. Prowadzenie postępowań dotyczących nabywania nieruchomości pod drogi w trybie cywilno-prawnym,postępowań komunalizacyjnych, postępowań w sprawie wydania decyzji o ustaleniu odszkodowania zanieruchomości przejęte pod drogi publiczne.4. Weryfikacja poprawności operatów szacunkowych.5. Przygotowywanie wniosków, informacji i sprawozdań, rzeczowych i finansowych, m.in. w zakresierealizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej i dotacji na zadania zlecone.6. Składanie wniosków wieczystoksięgowych.Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecySzczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie :https://bip.myslowice.pl/artykul/podinspektor-w-wydziale-gospodarki-nieruchomosciami-3
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy