Zakres obowiązków: 1.wszelkie czynności związane z aktualizacją bazy danych ewidencji gruntów i budynków w tym wprowadzanie zmian z urzędu i na wniosek, badanie ksiąg wieczystych,2.prowadzanie postępowań administracyjnych dotyczących danych znajdujących się w ewidencji gruntów i budynków,3.rozpatrywanie zasadności zgłoszeń zmian danych znajdujących się w ewidencji gruntów i budynków na podstawie wpływających dokumentów,4.przetwarzanie danych ewidencji gruntów i budynków,5.prowadzanie postępowań w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów,6.wprowadzanie danych do rejestru cen nieruchomości oraz udostępnianie danych z tego rejestru,7.udostępnianie danych z ewidencji gruntów i budynków oraz materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznegoSzczegółowy opis oferty https://bip.powiatwodzislawski.pl/bipkod/27838753
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy