Opis zadań: obsługa klienta w salonie - udzielanie podstawowych informacji o oferowanych produktach, prezentacja asortymentu, pomoc w doborze rozwiązań dopasowanych do klienta; wsparcie w przygotowaniu ofert handlowych - sporządzanie wstępnych wycen, kompletowanie materiałów, przygotowywanie katalogów i próbek do prezentacji; obsługa administracyjno-biurowa - wprowadzanie danych do systemu, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej, archiwizacja dokumentów; wsparcie działań marketingowych - przygotowywanie materiałów promocyjnych, aktualizowanie informacji o ofercie w mediach spoecznościowych i na stronie internetowej; organizacja ekspozycji towaru - dbanie o estetyczny wygląd salonu sprzedaży, uzupełnianie próbek paneli i drzwi, układanie ekspozycji zgodnie z wytycznymi; kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz dostawcami - przekazywanie podstawowych informacji, umawianie spotkań, potwierdzanie terminów
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy