Zakres obowiązków: Szczegóły oferty pracy na stronie: https://pssegliwice.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/38257_oferta-pracy.htmlWykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki wykształcenia: administracja, zarządzanie, prawo,ekonomia); doświadczenie zawodowe od 5 lat w przypadku wykształcenia średniego, od 3 lat w przypadku wykształcenia wyższego; zakres zadań: - ustalanie zapotrzebowania w zakresie wyposażenia i zaopatrzeniagospodarczego oraz inwestycyjnego,- prowadzenie ewidencji majątku Stacji oraz zarządzanie mieniem ruchomymi nieruchomym,- kontrola działań gospodarczych, transportowych i inwestycyjnych,- prowadzenie rejestrów: umów wykonawcy, wniosków o zakup, faktur,- planowanie i prowadzenie spraw zakupów inwestycyjnych, remontów,konserwacji pomieszczeń, urządzeń i inwentaryzacji,- zakup środków ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej,- dokonywanie w określonych terminach przeglądów technicznych,- prowadzenie okresowych analiz i kosztów gospodarki paliwowej,- zapewnienie właściwych warunków higieniczno-sanitarnych oraz czuwanie nadładem, porządkiem i estetyką Stacji,- nadzór nad funkcjonowaniem Archiwum Zakładowego oraz Kancelarii i SkładuChronologicznego,- współpraca z Ośrodkami Pomocy Społecznej,- zarządzenie podległym zespołem; jedn zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy