Zakres obowiązków: 1. Udział w komisjach okresowych kontroli i oceny stanu technicznego budynków i ich elementów, sporządzanie protokołów i wniosków zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i innymi.2. Prowadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej dotyczącej lokali użytkowych.3. Sporządzanie umów na wynajem lokali użytkowych, aneksów i porozumień.4. Organizowanie postępowań związanych z wynajmem wolnych lokali użytkowych.5. Opracowanie planów remontowych dla lokali użytkowych.6. Prowadzenie ewidencji liczników elektrycznych, gazowych, wodomierzy (wraz z nadzorem nad ich wymianą) i ciepłomierzy w budynkach.7. Terminowa analiza rachunków i faktur otrzymanych od dostawców mediów i usługodawców.8. Przyjmowanie zgłoszeń usterek od mieszkańców i pozostałych zgłaszających, rejestrowanie w książkach zgłoszeń i nadzór nad ich realizacją.9. Nadzorowanie firm świadczących usługi na rzecz Spółdzielni pod względem prawidłowej pracy i świadczenia usług zgodnie z umową.*praca w systemie równoważnym: pon. 07:00-17:00, wt. śr. czw. 07:00-15:00; pt. 07:00-13:00
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy