Zakres obowiązków: Obsługa Komisji oraz Sesji Rady Miasta, przygotowywanie sesji, gromadzenie i wysyłanie materiałów, zaproszeń, zawiadomień, przekazywanie projektów uchwał do zaopiniowania właściwym organom, współdziałanie w przygotowaniu uchwał, wniosków, apeli i stanowisk, prowadzenie rejestrów uchwał, interpelacji, zapytań i wniosków Radnych oraz wniosków Komisji, sporządzanie zbiorczych informacji dla Rady Miasta o realizacji uchwał Rady Miasta, nadzór nad terminowym przekazywaniem odpowiedzi na interpelacje oraz zapytania, a także wolne głosy i wnioski Radnych, sporządzanie protokołów z obrad sesji, sporządzanie protokołów z posiedzeń komisji, sporządzanie napisów z transmisji Sesji Rady Miasta, przesyłanie uchwał Rady Miasta do publikacji w Dzienniku Urzędowym Woj. Śląskiego, obsługa programu e-sesja.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy