Zakres obowiązków: 1) Obsługa sekretariatu Wójta i Zastępcy Wójta,2) Obsługa punktu kancelaryjnego – bieżące przyjmowanie i prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej PeUP, 3) Prowadzenie rejestrów: pełnomocnictw, upoważnień, zarządzeń wójta, zarządzeń kierownika urzędu,4) Prowadzenie rejestru zarządzeń wójta na BIP,5) Zamawianie i prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych,6) Sprawowanie opieki nad zasobem biblioteczki urzędowej oraz prasy, a w szczególności: a) ewidencjonowanie znajdujących się w niej publikacji, b) ewidencjonowanie wypożyczeni, 7) Prowadzenie spraw związanych ze spisem inwentaryzacyjnym (prowadzenie ksiąg inwentarzowych poszczególnych biur).8) Obsługa głównej skrzynki mailowej urzędu.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy