Zakres obowiązków: a) prowadzenie obsługi biurowej Rady Miasta,b) obsługa sesji Rady Miasta oraz posiedzeń komisji stałych i doraźnych,c) zawiadamianie radnych, a także zaproszonych gości o terminie posiedzeń Rady Miasta i jej komisji,d) przekazywanie radnym niezbędnych materiałów na sesję,e) sporządzanie odpisów postanowień, uchwał, wniosków oraz przekazywanie ich zainteresowanym jednostkom,f) koordynacja obowiązku składania oświadczeń majątkowych przez radnych,g) koordynowanie pracy radnych z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Urzędu,h) nadzór nad stanem realizacji uchwał Rady Miasta, załatwiania interpelacji i zapytań radnych,i) współpraca w przygotowywaniu uchwał oraz ich przekazywanie do ogłaszania w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym.*system czasu pracy równoważny.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy