Opis zadań: -wykonuje prace utrzymania czystości w wyznaczonych przestrzeniach jednostki obsługiwanej, polegające między innymi na usuwaniu kurzu i zabrudzeń z wyposażenia pomieszczeń, w tym mebli, opraw oświetlenia, elementów zamontowanych trwale, wszelkich dekoracji przestrzennych lub ściennych itp., usuwanie zabrudzeń kredowych z tablic dydaktycznych, utrzymywanie czystosci podłóg, poręczy i balustrad, korytarzy i klatek schodowych, urzymywanie czystości wewnątrz kabin windowych oraz drzwi przesuwnych, utrzymanie czystości okien wraz z żaluzjami i roletami oraz drzwi wewnętrznych i zewnetrznych, utrzymanie czystości sterylności łazienek i sanitariatów, luster, glazury, terakotry, wykonywanie codziennych prac porządkowych tj. opróżnianie pojemników na odpady komunalne, sprawdzenie poprawnego zamknięcia okien, drzwi wyłączonego swiatła, ustawienie i ułożenie wyposażenia w pomieszczeniu, utrzymanie czystości w strefie basenowej tj. mysie okien, drzwi, podłog, ławek, drabinek, poreczy, natrysków, sanitariatów, czyszczenie kratek odpływowych, monitorowanie sprawności wyposażenia pomieszczeń, oswietlenia, gniazdek, armatury łazienkowej, klamek i zamków drzwi oraz zgłaszanie niesprawnosci koordynatorowi, wykonywanie prac pielęgnacyjnych w szatni, respektowanie regulaminu szatni przez jej użytkowników, wykonywanie dodatkowych poleceń przełozonego zgodnych z kompetencjami,
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy