Opis zadań: - przestrzeganie przepisów BHP i P.POŻ; - przestrzeganie regulaminu pracy oraz przepisów wewnętrznych Organizatora; - pomoc przy prowadzeniu spraw związanych z ustaleniem opłaty dla rodziców dzieci umieszczonych w rodzinnych formach pieczy zastępczej poza miastem Chorzów, w tym ustalenie miejsca zamieszkania lub pobytu rodziców dzieci, sporządzanie zawiadomień o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia opłaty, przekazywanie do pracownika zajmującego się egzekucją kopii decyzji ustalającej opłatę;- udzielanie informacji klientom w zakresie realizowanych zadań przez Dział Wspierania Rodziny i Pieczy Zastępczej;- obsługa podstawowych urządzeń biurowych; - obsługa komputera i podstawowa wiedza w zakresie programów niezbędnych do realizacji powierzonych zadań;- zapoznanie się z obiegiem dokumentów, w tym dokumentów elektronicznych; - adresowanie, nadawanie korespondencji;- archiwizacja dokumentacji zgodnie z przyjętymi zasadami;- pomoc przy sporządzeniu bieżących dokumentów i dokumentacji statystycznej;- pomoc pracownikom Zespołu ds. obsługi i finansowania pieczy zastępczej w bieżących czynnościach administracyjno-biurowych;- wykonywanie innych czynności zleconych pod nadzorem opiekuna.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy