ID ogłoszenia:4378609
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

REFERENT

PLN
OFERTY PUP
Jaworzno


Zakres obowiązków: Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim:1) współdziałanie z Urzędem Miejskim w Jaworznie, a w szczególności z Biurem Skarbnika Miasta i Wydziałem Współpracy Społecznej i Gospodarczej,2) współdziałanie z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,3) współdziałanie z Urzędem Skarbowym w zakresie realizacji ustaw podatkowych w tym:a) sporządzanie rocznych informacji podatkowych o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych,b) sporządzanie rocznej deklaracji dotyczącej wysokości pobranego podatku dochodowego od osób fizycznych,4) współdziałanie z bankiem prowadzącym obsługę Urzędu,5) prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości,6) realizacja dochodów i wydatków w zakresie Budżetu, projektów unijnych,7) sporządzanie wniosków o płatność oraz innych rozliczeń dotyczących projektów unijnych,8) realizacja wpłat dokonywanych przez pracodawców z tytułu zatrudnienia cudzoziemców,9) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej oraz finansowej,10) naliczanie i wypłata pracownikom wynagrodzeń oraz innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy,11) obsługa kasowa Urzędu,12) rozliczenie inwentaryzacji składników majątkowych Urzędu,13) dokonywanie naliczeń amortyzacji oraz umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnychi prawnych,14) prowadzenie magazynowej ewidencji ilościowo- wartościowej,15) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania (KP, KW),16) przygotowywanie informacji do sporządzania zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagradzaniu(druk Rp-7) dla celów emerytalno rentowych,17) współpraca z Komornikami Sądu Rejonowego w zakresie zajęć alimentacyjnych oraz zajęć komorniczych,18) windykacja administracyjna oraz sądowa należności Budżetu, Funduszu Pracy, Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz projektów unijnych,19) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie realizowanych zadań,20) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy, oszczędny i terminowy,21) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora, Zastępcy i Naczelnika,22) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych,23) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów,24) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań,25) prawidłowe ewidencjonowanie, przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu,26) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi,27) współpraca z innymi urzędami, instytucjami i organizacjami,28) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami,29) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w PUP.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • REFERENT
  • Numer
  • StPr/25/0384
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Północna 9b, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim:1) współdziałanie z Urzędem Miejskim w Jaworznie, a w szczególności z Biurem Skarbnika Miasta i Wydziałem Współpracy Społecznej i Gospodarczej,2) współdziałanie z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,3) współdziałanie z Urzędem Skarbowym w zakresie realizacji ustaw podatkowych w tym:a) sporządzanie rocznych informacji podatkowych o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych,b) sporządzanie rocznej deklaracji dotyczącej wysokości pobranego podatku dochodowego od osób fizycznych,4) współdziałanie z bankiem prowadzącym obsługę Urzędu,5) prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości,6) realizacja dochodów i wydatków w zakresie Budżetu, projektów unijnych,7) sporządzanie wniosków o płatność oraz innych rozliczeń dotyczących projektów unijnych,8) realizacja wpłat dokonywanych przez pracodawców z tytułu zatrudnienia cudzoziemców,9) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej oraz finansowej,10) naliczanie i wypłata pracownikom wynagrodzeń oraz innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy,11) obsługa kasowa Urzędu,12) rozliczenie inwentaryzacji składników majątkowych Urzędu,13) dokonywanie naliczeń amortyzacji oraz umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnychi prawnych,14) prowadzenie magazynowej ewidencji ilościowo- wartościowej,15) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania (KP, KW),16) przygotowywanie informacji do sporządzania zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagradzaniu(druk Rp-7) dla celów emerytalno rentowych,17) współpraca z Komornikami Sądu Rejonowego w zakresie zajęć alimentacyjnych oraz zajęć komorniczych,18) windykacja administracyjna oraz sądowa należności Budżetu, Funduszu Pracy, Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz projektów unijnych,19) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie realizowanych zadań,20) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy, oszczędny i terminowy,21) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora, Zastępcy i Naczelnika,22) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych,23) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów,24) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań,25) prawidłowe ewidencjonowanie, przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu,26) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi,27) współpraca z innymi urzędami, instytucjami i organizacjami,28) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami,29) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w PUP.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.09.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 800 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • księgowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      
  • Inne:
  • Wymagania niezbędne:1) wykształcenie - średnie lub wyższe,2) doświadczenie zawodowe (staż pracy) - 1 rok,3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5) nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:1) umiejętności zawodowe:a) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,b) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,c) znajomość przepisów ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia,d) znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,e) umiejętności obsługi komputera (w środowisku Windows 10, pakiet MS Office, Libre Office).2) predyspozycje osobowościowe:a) umiejętność samodzielnej organizacji pracy i terminowego wykonywania zadań,b) umiejętność pracy w zespole,c) samodzielność,d) dyspozycyjność,e) łatwość wypowiadania się w mowie i piśmie,f) inicjatywa,g) kreatywność,h) odpowiedzialność,i) zaangażowanie,j) rzetelność,k) sumienność,l) bezstronność,m) odporność na stres,n) gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
  • Adres www
  • www.jaworzno.praca.gov.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
  • Adres
  • Północna 9b, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Halina Waligóra-Karpińska
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • -