Zakres obowiązków: Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim:1) współdziałanie z Urzędem Miejskim w Jaworznie, a w szczególności z Biurem Skarbnika Miasta i Wydziałem Współpracy Społecznej i Gospodarczej,2) współdziałanie z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,3) współdziałanie z Urzędem Skarbowym w zakresie realizacji ustaw podatkowych w tym:a) sporządzanie rocznych informacji podatkowych o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych,b) sporządzanie rocznej deklaracji dotyczącej wysokości pobranego podatku dochodowego od osób fizycznych,4) współdziałanie z bankiem prowadzącym obsługę Urzędu,5) prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości,6) realizacja dochodów i wydatków w zakresie Budżetu, projektów unijnych,7) sporządzanie wniosków o płatność oraz innych rozliczeń dotyczących projektów unijnych,8) realizacja wpłat dokonywanych przez pracodawców z tytułu zatrudnienia cudzoziemców,9) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej oraz finansowej,10) naliczanie i wypłata pracownikom wynagrodzeń oraz innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy,11) obsługa kasowa Urzędu,12) rozliczenie inwentaryzacji składników majątkowych Urzędu,13) dokonywanie naliczeń amortyzacji oraz umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnychi prawnych,14) prowadzenie magazynowej ewidencji ilościowo- wartościowej,15) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania (KP, KW),16) przygotowywanie informacji do sporządzania zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagradzaniu(druk Rp-7) dla celów emerytalno rentowych,17) współpraca z Komornikami Sądu Rejonowego w zakresie zajęć alimentacyjnych oraz zajęć komorniczych,18) windykacja administracyjna oraz sądowa należności Budżetu, Funduszu Pracy, Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz projektów unijnych,19) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie realizowanych zadań,20) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy, oszczędny i terminowy,21) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora, Zastępcy i Naczelnika,22) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych,23) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów,24) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań,25) prawidłowe ewidencjonowanie, przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu,26) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi,27) współpraca z innymi urzędami, instytucjami i organizacjami,28) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami,29) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w PUP.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy