Zakres obowiązków: * przygotowywanie i prowadzenie postępowań w celu udzielania zamówień, publicznych zgodzie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującym w Spółce,* prowadzenie rejestru zamówień publicznych i rejestru umów,* prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przyjętymi standardami,* opracowywanie i publikowanie ogłoszeń,* tworzenie rocznych planów i raportów w zakresie zamówień publicznych realizowanych w Spółce,* prowadzenie całości korespondencji zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w Spółce,* bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki w sprawach związanych z postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych,* organizowanie instruktażu- praca w systemie 1-zmianowym: 07:15-15:00.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy