Zakres obowiązków: • sporządzanie projektów dokumentów wewnętrznych i ich aktualizacja (regulaminów, instrukcji, zarządzeń);• sporządzanie projektów uchwał Zarządu, Rady Nadzorczej, Zgromadzenia Wspólników,• sporządzanie projektów umów, koordynacja zawieranych umów;• przygotowywanie pism wychodzących, prowadzenie korespondencji Działu;• przygotowywanie zmian i dokonywanie aktualizacji w rejestrach, w których Spółka widnieje;• współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w szczególności z NFZ, Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Marszałkowskim, Ministerstwem Zdrowia, sądami i prokuraturą;• kompletowanie, archiwizowanie, porządkowanie dokumentacji Działu;• zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów w Dziale;• prowadzenie ewidencji i rejestrów zgodnie z obowiązującymi w Spółce standardami;* praca w systemie 1-zmianowym 07:00-15:00
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy