Zakres obowiązków: 1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Współudział w określaniu potrzeb oraz planowanie środków finansowych na realizację zadań w zakresiebezpieczeństwa publicznego w ramach budżetu miasta.2. Współdziałanie z organizacjami pozarządowymi na rzecz realizacji zadań poprawy bezpieczeństwapublicznego w mieście.3. Opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta w zakresie bezpieczeństwa publicznego.4. Przygotowywanie i publikowanie materiałów do szkolenia w ramach powszechnej samoobrony.5. Przygotowywanie projektów pism związanych z nadzorem Prezydenta Miasta nad działaniemKomendanta Miejskiego PSP:a) stanowiska Prezydenta Miasta dotyczącego powołania albo odwołania Komendanta MiejskiegoPSP,b) polecenia złożenia przez Komendanta Miejskiego PSP informacji o stanie bezpieczeństwa miastaw zakresie ochrony przeciwpożarowej,c) polecenia podjęcia przez Komendanta Miejskiego PSP działań zmierzających do usunięciazagrożenia bezpieczeństwa wspólnoty samorządowej,d) zlecenia przeprowadzenia czynności kontrolno rozpoznawczych w zakresie określonym w art. 23ustawy o ochronie przeciwpożarowej.6. Przygotowywanie dokumentacji opinii i wniosków wydziału dotyczących zmian miejscowych planówzagospodarowania przestrzennego.7. Opracowanie dokumentacji w zakresie realizacji zwierzchnictwa Prezydenta Miasta w stosunku doKomendanta Miejskiego Policji w Mysłowicach oraz realizacja porozumień i umów zawartych z KomendąWojewódzką Policji w Katowicach i Szkołą Policji w Katowicach, w tym:a) przygotowywanie projektów opinii dotyczących powołania lub odwołania Komendanta MiejskiegoPolicji,b) przygotowywanie projektów opinii dotyczących mianowania lub zwalniania ze stanowiskaKierownika rewiru dzielnicowych,c) przygotowywanie projektów wniosków o przygotowanie rocznych lub doraźnych sprawozdańz działalności oraz rocznych lub doraźnych informacji o stanie porządku i bezpieczeństwapublicznego,d) przygotowanie projektów żądań udostępnienia dokumentów i informacji dotyczących pracy Policjidla potrzeb Miejskiej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku,e) przygotowanie projektów żądań przywrócenia w danym miejscu stanu zgodnego z porządkiemprawnym lub podjęcia działań zapobiegających naruszeniu prawa a także zmierzających dousunięcia zagrożenia bezpieczeństwa i porządku publicznego,f) przygotowanie projektu uchwały Rady Miasta o liczbie etatów w rewirach dzielnicowych, którychkoszt utrzymania pokryje miasto oraz przygotowanie projektu porozumienia z KomendantemWojewódzkim Policji w tym zakresie,g) przygotowanie porozumienia z Komendantem Miejskim Policji o przekazaniu środków na wypłatęrekompensat pieniężnych za ponadnormatywny czas służby oraz na wypłatę nagród za osiągnięciaw służbie.8. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z zasadami wynikającymi z Regulaminu Organizacyjnego UrzęduMiasta oraz terminowego przekazywania prowadzonych dokumentów do archiwum zakładowego.9. Wykonywanie sprawozdań dotyczących składników majątku gminy użytkowanego przez jednostkiochotniczych straży pożarnych miasta.10. Wykonywanie innych poleceń Prezydenta Miasta związanych z zadaniami Wydziału.11. Wykonywanie zadań zgodnie z systemem zarządzania jakością wg normy PN-EN ISO 9001.12. Nadzorowanie i koordynowanie w ramach posiadanych kompetencji, realizacji zadań ochrony ludnościi obrony cywilnej na obszarze gminy.13. Bieżąca praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.14. Bieżąca praca w oparciu o zasoby aplikacji intranetowej.15. Bieżąca obsługa przydzielonego adresu poczty elektronicznej.16. Kontrola zmian przepisów prawnych niezbędnych i wykorzystywanych przy realizacji zadań w ramachprzydzielonego zakresu czynności.17. Wykonywanie innych poleceń Naczelnika związanych z zadaniami wydziału.2. Zakres odpowiedzialności:1. Odpowiedzialność za prawidłowość, skuteczność i efekty podejmowanych działań na zajmowanymstanowisku.2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksupracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecySzczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/4065/podinspektor-w-wydziale-zarzadzania-kryzysowego-ii.pdf
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy