ID ogłoszenia:4378377
Szukaj na: zoltyjez.com.pl

PODINSPEKTOR W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - II

PLN
OFERTY PUP
Mysłowice


Zakres obowiązków: 1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Współudział w określaniu potrzeb oraz planowanie środków finansowych na realizację zadań w zakresiebezpieczeństwa publicznego w ramach budżetu miasta.2. Współdziałanie z organizacjami pozarządowymi na rzecz realizacji zadań poprawy bezpieczeństwapublicznego w mieście.3. Opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta w zakresie bezpieczeństwa publicznego.4. Przygotowywanie i publikowanie materiałów do szkolenia w ramach powszechnej samoobrony.5. Przygotowywanie projektów pism związanych z nadzorem Prezydenta Miasta nad działaniemKomendanta Miejskiego PSP:a) stanowiska Prezydenta Miasta dotyczącego powołania albo odwołania Komendanta MiejskiegoPSP,b) polecenia złożenia przez Komendanta Miejskiego PSP informacji o stanie bezpieczeństwa miastaw zakresie ochrony przeciwpożarowej,c) polecenia podjęcia przez Komendanta Miejskiego PSP działań zmierzających do usunięciazagrożenia bezpieczeństwa wspólnoty samorządowej,d) zlecenia przeprowadzenia czynności kontrolno rozpoznawczych w zakresie określonym w art. 23ustawy o ochronie przeciwpożarowej.6. Przygotowywanie dokumentacji opinii i wniosków wydziału dotyczących zmian miejscowych planówzagospodarowania przestrzennego.7. Opracowanie dokumentacji w zakresie realizacji zwierzchnictwa Prezydenta Miasta w stosunku doKomendanta Miejskiego Policji w Mysłowicach oraz realizacja porozumień i umów zawartych z KomendąWojewódzką Policji w Katowicach i Szkołą Policji w Katowicach, w tym:a) przygotowywanie projektów opinii dotyczących powołania lub odwołania Komendanta MiejskiegoPolicji,b) przygotowywanie projektów opinii dotyczących mianowania lub zwalniania ze stanowiskaKierownika rewiru dzielnicowych,c) przygotowywanie projektów wniosków o przygotowanie rocznych lub doraźnych sprawozdańz działalności oraz rocznych lub doraźnych informacji o stanie porządku i bezpieczeństwapublicznego,d) przygotowanie projektów żądań udostępnienia dokumentów i informacji dotyczących pracy Policjidla potrzeb Miejskiej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku,e) przygotowanie projektów żądań przywrócenia w danym miejscu stanu zgodnego z porządkiemprawnym lub podjęcia działań zapobiegających naruszeniu prawa a także zmierzających dousunięcia zagrożenia bezpieczeństwa i porządku publicznego,f) przygotowanie projektu uchwały Rady Miasta o liczbie etatów w rewirach dzielnicowych, którychkoszt utrzymania pokryje miasto oraz przygotowanie projektu porozumienia z KomendantemWojewódzkim Policji w tym zakresie,g) przygotowanie porozumienia z Komendantem Miejskim Policji o przekazaniu środków na wypłatęrekompensat pieniężnych za ponadnormatywny czas służby oraz na wypłatę nagród za osiągnięciaw służbie.8. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z zasadami wynikającymi z Regulaminu Organizacyjnego UrzęduMiasta oraz terminowego przekazywania prowadzonych dokumentów do archiwum zakładowego.9. Wykonywanie sprawozdań dotyczących składników majątku gminy użytkowanego przez jednostkiochotniczych straży pożarnych miasta.10. Wykonywanie innych poleceń Prezydenta Miasta związanych z zadaniami Wydziału.11. Wykonywanie zadań zgodnie z systemem zarządzania jakością wg normy PN-EN ISO 9001.12. Nadzorowanie i koordynowanie w ramach posiadanych kompetencji, realizacji zadań ochrony ludnościi obrony cywilnej na obszarze gminy.13. Bieżąca praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.14. Bieżąca praca w oparciu o zasoby aplikacji intranetowej.15. Bieżąca obsługa przydzielonego adresu poczty elektronicznej.16. Kontrola zmian przepisów prawnych niezbędnych i wykorzystywanych przy realizacji zadań w ramachprzydzielonego zakresu czynności.17. Wykonywanie innych poleceń Naczelnika związanych z zadaniami wydziału.2. Zakres odpowiedzialności:1. Odpowiedzialność za prawidłowość, skuteczność i efekty podejmowanych działań na zajmowanymstanowisku.2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksupracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecySzczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/4065/podinspektor-w-wydziale-zarzadzania-kryzysowego-ii.pdf

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PODINSPEKTOR W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - II
  • Numer
  • StPr/25/0329
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • 1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Współudział w określaniu potrzeb oraz planowanie środków finansowych na realizację zadań w zakresiebezpieczeństwa publicznego w ramach budżetu miasta.2. Współdziałanie z organizacjami pozarządowymi na rzecz realizacji zadań poprawy bezpieczeństwapublicznego w mieście.3. Opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta w zakresie bezpieczeństwa publicznego.4. Przygotowywanie i publikowanie materiałów do szkolenia w ramach powszechnej samoobrony.5. Przygotowywanie projektów pism związanych z nadzorem Prezydenta Miasta nad działaniemKomendanta Miejskiego PSP:a) stanowiska Prezydenta Miasta dotyczącego powołania albo odwołania Komendanta MiejskiegoPSP,b) polecenia złożenia przez Komendanta Miejskiego PSP informacji o stanie bezpieczeństwa miastaw zakresie ochrony przeciwpożarowej,c) polecenia podjęcia przez Komendanta Miejskiego PSP działań zmierzających do usunięciazagrożenia bezpieczeństwa wspólnoty samorządowej,d) zlecenia przeprowadzenia czynności kontrolno rozpoznawczych w zakresie określonym w art. 23ustawy o ochronie przeciwpożarowej.6. Przygotowywanie dokumentacji opinii i wniosków wydziału dotyczących zmian miejscowych planówzagospodarowania przestrzennego.7. Opracowanie dokumentacji w zakresie realizacji zwierzchnictwa Prezydenta Miasta w stosunku doKomendanta Miejskiego Policji w Mysłowicach oraz realizacja porozumień i umów zawartych z KomendąWojewódzką Policji w Katowicach i Szkołą Policji w Katowicach, w tym:a) przygotowywanie projektów opinii dotyczących powołania lub odwołania Komendanta MiejskiegoPolicji,b) przygotowywanie projektów opinii dotyczących mianowania lub zwalniania ze stanowiskaKierownika rewiru dzielnicowych,c) przygotowywanie projektów wniosków o przygotowanie rocznych lub doraźnych sprawozdańz działalności oraz rocznych lub doraźnych informacji o stanie porządku i bezpieczeństwapublicznego,d) przygotowanie projektów żądań udostępnienia dokumentów i informacji dotyczących pracy Policjidla potrzeb Miejskiej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku,e) przygotowanie projektów żądań przywrócenia w danym miejscu stanu zgodnego z porządkiemprawnym lub podjęcia działań zapobiegających naruszeniu prawa a także zmierzających dousunięcia zagrożenia bezpieczeństwa i porządku publicznego,f) przygotowanie projektu uchwały Rady Miasta o liczbie etatów w rewirach dzielnicowych, którychkoszt utrzymania pokryje miasto oraz przygotowanie projektu porozumienia z KomendantemWojewódzkim Policji w tym zakresie,g) przygotowanie porozumienia z Komendantem Miejskim Policji o przekazaniu środków na wypłatęrekompensat pieniężnych za ponadnormatywny czas służby oraz na wypłatę nagród za osiągnięciaw służbie.8. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z zasadami wynikającymi z Regulaminu Organizacyjnego UrzęduMiasta oraz terminowego przekazywania prowadzonych dokumentów do archiwum zakładowego.9. Wykonywanie sprawozdań dotyczących składników majątku gminy użytkowanego przez jednostkiochotniczych straży pożarnych miasta.10. Wykonywanie innych poleceń Prezydenta Miasta związanych z zadaniami Wydziału.11. Wykonywanie zadań zgodnie z systemem zarządzania jakością wg normy PN-EN ISO 9001.12. Nadzorowanie i koordynowanie w ramach posiadanych kompetencji, realizacji zadań ochrony ludnościi obrony cywilnej na obszarze gminy.13. Bieżąca praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.14. Bieżąca praca w oparciu o zasoby aplikacji intranetowej.15. Bieżąca obsługa przydzielonego adresu poczty elektronicznej.16. Kontrola zmian przepisów prawnych niezbędnych i wykorzystywanych przy realizacji zadań w ramachprzydzielonego zakresu czynności.17. Wykonywanie innych poleceń Naczelnika związanych z zadaniami wydziału.2. Zakres odpowiedzialności:1. Odpowiedzialność za prawidłowość, skuteczność i efekty podejmowanych działań na zajmowanymstanowisku.2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksupracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecySzczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/4065/podinspektor-w-wydziale-zarzadzania-kryzysowego-ii.pdf
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 15.09.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 940 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      
  • Inne:
  • 3. Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie wyższe.2. Biegła umiejętność obsługi programów komputerowych środowisko Windows, Word, Excel, PowerPoint.3. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślneprzestępstwo skarbowe.4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych.5. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikachsamorządowych).6. Nieposzlakowana opinia.7. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru,umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym ustaw:a) o zarządzaniu kryzysowym,b) o samorządzie gminnym,c) o samorządzie powiatowym,d) o ochronie ludności i obronie cywilnej.4. Wymagania dodatkowe:1. Wykształcenie o kierunku bezpieczeństwo wewnętrzne, bezpieczeństwo narodowe, obronność,bezpieczeństwo, zarządzanie kryzysowe.2. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.3. Dobra dykcja.4. Umiejętności analityczne.5. Pożądane cechy charakteru1. Odpowiedzialność.2. Opanowanie.3. Odporność na stres.4. Komunikatywność.5. Umiejętność szybkiego reagowania.6. Umiejętność rozwiązywania problemów.7. Umiejętność pracy pod presją czasu.8. Samodyscyplina.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miasta MYSŁOWICE
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
  • Adres
  • Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • -
  • Numer telefonu
  • 32 317 13 19
  • E-mail
  • -