Zakres obowiązków: 1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Współudział w określaniu potrzeb oraz planowanie środków finansowych na realizację zadań w zakresiebezpieczeństwa publicznego w ramach budżetu miasta.2. Współdziałanie z organizacjami pozarządowymi na rzecz realizacji zadań poprawy bezpieczeństwapublicznego w mieście.3. Opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta w zakresie bezpieczeństwa publicznego.4. Przygotowywanie i publikowanie materiałów do szkolenia w ramach powszechnej samoobrony.5. Przygotowywanie dokumentacji opinii i wniosków wydziału dotyczących zmian miejscowych planówzagospodarowania przestrzennego.6. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z zasadami wynikającymi z Regulaminu Organizacyjnego UrzęduMiasta oraz terminowego przekazywania prowadzonych dokumentów do archiwum zakładowego.7. Wykonywanie innych poleceń Prezydenta Miasta związanych z zadaniami Wydziału.8. Wykonywanie zadań zgodnie z systemem zarządzania jakością wg normy PN-EN ISO 9001.9. Nadzorowanie, koordynowanie w ramach posiadanych kompetencji, realizacji zadań ochrony ludnościi obrony cywilnej na obszarze gminy, w tym m. in.:a) organizowanie współpracy między podmiotami ochrony ludności i obrony cywilnej na obszarzegminy,b) tworzenie i utrzymywanie na obszarze gminy zasobów ochrony ludności oraz infrastrukturyniezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej,c) ewidencjonowanie podmiotów i zasobów ochrony ludności na obszarze gminy,d) uzgadnianie z komendantem powiatowym (miejskim) Państwowej Straży Pożarnej zasobów gminyprzeznaczonych do współdziałania na obszarze powiatu,e) wyznaczanie, zawieranie porozumień i wydawanie decyzji o uznaniu za podmiot ochrony ludności,f) udzielanie pomocy doraźnej przy pomocy podmiotów ochrony ludności na obszarze gminy,g) opracowywanie wkładu do wojewódzkiego planu ewakuacji w zakresie obszaru gminy.10. Bieżąca praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.11. Bieżąca praca w oparciu o zasoby aplikacji intranetowej.12. Bieżąca obsługa przydzielonego adresu poczty elektronicznej.13. Kontrola zmian przepisów prawnych niezbędnych i wykorzystywanych przy realizacji zadań w ramachprzydzielonego zakresu czynności.14. Wykonywanie innych poleceń Naczelnika związanych z zadaniami wydziału.2. Zakres odpowiedzialności:1. Odpowiedzialność za prawidłowość, skuteczność i efekty podejmowanych działań na zajmowanymstanowisku.2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksupracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecySzczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/4064/podinspektor-w-wydziale-zarzadzania-kryzysowego-i.pdf
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy