Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe; 5 letnie doświadczenie w pracy administracyjnej; Szczegółowy zakres obowiązków (czynności) na stanowisku pracy Kierownika gospodarczegow ZSŁ w Gliwicach: obsługa programów komputerowych SOD, PIM, SQOLA,VULCAN, E- zamówienia, BZP, mini portal, SIO sprzęt komputerowy, zgodnie z uprawnieniami,obsługa kontrahentów, zakup sprzętu i materiałów stanowiących wyposażenie szkoły i prowadzenie stosownej dokumentacji, kierowanie zespołem pracowników obsługi szkoły:- określanie zadań pracowników obsługi,- rozpisywanie zastępstw,- nadzorowanie planów urlopowych,- dzielenie premii- organizacja i nadzór prac remontowych w szkole:- planowanie wykonania potrzebnych remontów w placówce,- zabezpieczenie ich realizacji,- zamawianie niezbędnych materiałów do prac remontowych,- koordynacja procesów związanych z zamówieniami publicznymi,- zapewnienie przeglądów technicznych oraz zapewnienie sprawności technicznej budynków szkoły, dróg wewnętrznych oraz urządzeń:- dbanie o sprawność i terminowość okresowych przeglądów instalacji: p-poż. , odgromowej, elektrycznej, wod.-kan., wentylacyjnej (przewody kominowe), przeglądów budowlanych,- organizowanie konserwacji i naprawy urządzeń i sprzętu będącego na wyposażeniu szkoły(UDT),- dbanie o terminową aktualizację Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego,- zgłaszanie szkód do ubezpieczyciela,- zgłaszanie awarii do odpowiedniego wydziału w Urzędzie Miasta,- analiza i przechowywanie dokumentacji technicznej projektów,- komputerowe prowadzenie ksiąg inwentarzowych oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej (prowadzenie planów amortyzacji zgodnie z obowiązującymi przepisami),-przygotowanie danych do projektu budżetu szkoły z zakresu wydatków rzeczowych:- na zakup energii,- na zakup materiałów i wyposażenia,- pozostałych usług (przeglądy, wywóz śmieci, ochrona, sprzątanie itp.),- prowadzenie rejestrów zobowiązań finansowych szkoły oraz określenie zaangażowania,- powierzenie prowadzenia planów amortyzacji w ZSŁ w Gliwicach zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami,sporządzanie:- deklaracji na podatek od nieruchomości, korekty do niej oraz zlecanie opłacenie podatku księgowej,- deklaracji dotyczącej ubezpieczenia mienia szkoły,- sprawozdania rocznego- korzystania ze środowiska,- sprawozdania rocznego o udzielonych zamówieniach,- ankiety związanej z zamówieniami i stanem technicznym budynku, - sprawowanie opieki nad osobami odbywającymi karę ograniczenia wolności, osobami wykonującymi prace społeczno-użyteczne, skierowanymi do placówki z Sądu Rejonowego w Gliwicach, podczas nieobecności pracownika na stanowisku Pomoc Administracyjna, pełnienie zastępstwa w zakresie niezbędnym dla funkcjonowania placówki, podczas nieobecności osoby odpowiedzialnej, pełnienie zastępstwa w sekretariacie szkoły w zakresie niezbędnym dla funkcjonowania placówki - wprowadzanie faktur do programu SOD, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, obsługa korespondencji w programie SOD, obsługa korespondencji mailowej, wystawianie zaświadczeń uczniom, wydawanie legitymacji szkolnych, bezpośrednia i telefoniczna obsługa interesantów, podczas nieobecności osoby odpowiedzialnej, obsługa akt osobowych pracowników w zakresie wydawania kopii dokumentów, wykonywanie poleceń i czynności zleconych przez Dyrektora Szkoły, których nie wyszczególniono w niniejszym zakresie obowiązków, a wiążą się z rodzajem wykonywanej pracy oraz nie są sprzeczne z przepisami prawa pracy czy umowy o pracę.; pierwsza umowa to umowa zlecenie na 1 m-c w celu przeszkolenia pracownika, potem umowa na czas określony; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy